ik ben O neg. Dat komt maar bij 7 % van de mensen voor maar is de enige bloedsoort die aan iedereen toegediend kan worden. Dus ik ben zeer populair bij de bloedbank, mag iedere keer op komen draven . Alleen met de zwangerschap was het onhandig. Bloedprikken of je antistoffen had, 30 weken standaard injectie, na de draaipoging injectie, na de bevalling injectie (Jarik is pos.). Ach ja, nu kunnen ze er tenminste wat aan doen...
Ik ben A negatief. Ook ik krijg van die vervelende prikken als ik zwanger ben. Na mijn mk kreeg ik er ook 1 Kareltje
Ik ben A negatief. Ook ik krijg van die vervelende prikken als ik zwanger ben. Na mijn mk kreeg ik er ook 1 Kareltje
Ik heb AB positief... Mijn man heeft O positief... Shane heeft AB positief Dylan heeft O positief De kans is erg klein dat zoiets gebeurd heb ik begrepen. Ze zijn niet eenei-ig. xxx Smurfje
Ik weet eigenlijk helemaal niet wat het verschil nou is tussen bijv. bloedgroep A en O... wat is er dan anders aan het bloed van iemand die een andere bloedgroep heeft?
Mijn bloedgroep is B pos,Mij is verteld met bloedprikken voor de ks dat deze bloedgroep niet vaak voorkomt? Liefs,Claudia