Hoi dames... na een lange tijd weer eens gaan rondneuzen hier en niet zonder reden haha. Ons kindje is bijna 1 jaar en het is genieten! Tijd geleden toch serieuze gesprekken hier met ml over nr 2...ik had zoiets van hmm nog even wachten maar wat hem betreft mocht het wel gebeuren. Nu heb ik deze cyclus een rekenfoutje gemaakt en hebben we dus in de vruchtbare periode het gezellig gehad..onveilig.. Ik dikke paniek haha maja nu hoop ik toch wel stiekem dat het raak is! Maar goed...afgelopen jaar dus niet gelet op "kwaaltjes" voor en tijdens mn menstruatie en nu voel ik natuurlijk weer 101 dingen hahaha.. Donderdag is mn nod..zenuwen tot en met!!!!! Nou...moest t gewoon ff kwijt fijne avond nog
Spannend hoor! Gek hè, dat je gevoel zegt dat je het niet wil, maar als het dan misschien zo is, toch wel de wens ontstaat.. Ben benieuwd hoe dit is afgelopen
Donderdagochtend getest en negatief. Later die dag ongesteld geworden...Toch wel jammer dat de test geen streepje gaf hihi. Maar dat was wel een teken voor mij.. we gaan voor een 2e! Vind het erg spannend en hoop dat het mag gebeuren...tot die tijd alle liefde naar ons dochtertje