Zo onzeker

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Proutobe, 11 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Proutobe

Proutobe Lid

26 mrt 2012
    45
    10
    8
    NULL
    NULL
    Lieve mama's en natuurlijk to be mama's

Na een hele korte duur van 7 weken zwangerschap is deze helaas geëindigd in een miskraam.

Na veel verdriet en vooral schuldgevoel hebben we besloten om er weer voor te gaan. Ook al wordt het afgeraden op internet, onze verloskundige stelde zelf voor om het gelijk weer te proberen. Omdat ik altijd een hele regelmatige cyclus heb gehad van 28 dagen, zelfs na het stoppen met de pil, dacht de verloskundige dat het weer zo zou zijn.

Vandaag (11-11) zou de dag zijn dat ik ongesteld zou moeten worden.
    Niks, nada, noppes. Gister al een test gedaan omdat het ergens kriebelde: dik maar dan ook dik negatief. Geen één mini kleur verschil.

Wat wordt je dan weer even flink de grond in getrapt he? Van zwanger naar miskraam tot niet zwanger..

De laatste dagen voelde mijn baarmoedermond ook hard, hoog en vooral dicht. Vanochtend juist heel laag en zacht. Schrok me even rot: toch niet he, toch niet ongesteld worden he?.. Nu is hij inmiddels weer hoger en hard.

Er is geen pijl op te trekken! Ik ben zó onzeker geworden na onze eerste zwangerschap en gelijk een miskraam.

Ik heb amper nog afscheiding of heel licht wit/waterig. Daarnaast méga pijn aan de zijkant van mijn borsten. Het voelt als een harde schijf. Tepels zijn volgens mij gevoelloos haha!

Wat zouden jullie doen? Wanneer zouden jullie weer testen? Ik heb alle merken in huis. Kruidvat 2v5, clearblue digital met weekindicatie en zelfs goedkope van de action. Hoewel ik die laatste niet echt vertrouw..

Natuurlijk geef ik mijn lichaam alle kans en tijd om zich te herstellen. Het heeft ook zeker geen haast! Het is moeilijk hè in zo een situatie?

Alvast bedankt lieve (to be) mama's,

veel liefs!

2. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    Na mk duurt t bij mij minimaal 5 dagen langer. Na late mk soms wel 2 weken langer

Heb je ov testen gedaan of getempt??? Dan weet je dat je echt ov hebt gehad....

Spannend. Meestal is er wel iets aantoonbaar op test na 16 dagen hoor (meestal veel eerder) dus je kunt afwachten of meteen testen.

Succes

Deel Deze Pagina