Nee dat probeer ik hier niet maar heb er wel een vraag over De bibliotheek in schiedam gaat sluiten , erg jammer want dan moeten we naar een andere bieb gaan , De school van mijn oudste zoon wil graag een bibliotheek op schol beginnen maar daar hebben ze natuurlijk geld voor nodig . via fondsen krijgt de school geld maar ze moeten zelf ook wat binnenbrengen zo is er een boekenmarkt , loterij en willen ze de kinderen statiegeld flessen in laten zamelen , mijn zoon wil ook graag iets doen en had bedacht dat IK ( als zijn mama) cakejes ga bakken en verkopen , opzich zou ik dat wel willen doen maar moet ik het dan zo maar maken ? want dan kan ik netzo goed de moeite van de cakejes bakken besparen en t geld gelijk aan school geven . hoeveel zouden jullie daar dan van geven ? alleen de kostprijs of het hele bedrag ? en heeft iemand anders ook nog een idee ?
als je ze verkoopt met een prijs hoger dan de kostprijs dan zou ik niet zomaar geld aan school geven. je kan meer verdienen.....
Wat hier wel wordt gedaan door mijn buren (ik woon naast een kerk ) om geld op te halen is broodjes gezond maken. Ze halen dan allemaal harde/zachte broodjes, allerlei soorten beleg en rauwkost en de mensen bepalen terplekke wat ze erop willen hebben. De een wil brie met ham en de ander tonijn met ei. Zo'n broodje kost 3,50. Je zou evt. naar de plaatselijke supermarkt en de bakker gaan en vragen of ze je willen sponsoren of evt een deel willen sponsoren.