De welcoop verkoopt klimrozen die HEERLIJK ruiken. Het vorig jaar voor mijn trouwen er een gekocht. En om eerlijk te zijn was ik zo onder de indruk dat ik dit jaar nog 3planten heb gekocht. Ik hoop dat deze ook zo heerlijk weer ruiken. Ze hebben me verteld van wel. Mischien een idee?? Tja ze bloeien niet het hele jaar maar je kunt er lang plezier van hebben. groetjes Janna
Violieren en leeuwenbekken stinken echt een uur in de wind, net als gipskruid trouwens (dat ruikt naar kattenpis) Zuidewindlelies ruiken ook goed en kunnen wel 2 weken in de vaas blijven staan! Gele dille ruikt sterk, heel zoet weeig en sommige narcissen soorten ruiken ook
Ik vind heel veel bloemen altijd stinkel, vooral met grote stampers zoals Lelies enzo bah bah, ik vind bloemen nooit echt heel lekker ruiken (of amper ruiken)
Oh lelies vind ik zo vreselijk stinken. Als ik bij iemand op visite ben die lelies heeft staan, dan ga ik na een half uur met knallende hoofdpijn weer naar huis. Vind het ook echt heel gek om te lezen dat er mensen zijn die ze lekker vinden ruiken Rozen vind ik wel heel lekker ruiken. Vooral de klimroos die ik tegen de schutting heb. Altijd als ik buiten zit ruik ik hem door de hele tuin, hmmm zo lekker! Heb nu een bosje wilde bloemen staan, die ook heel lekker ruiken, maar weet niet hoe ze heten. edit: Dat zijn dus fresia's
ik heb ook echt altijd lelies vind ze zo lekker ruiken verder heb ik nooit bloemen ehehehe bloemen en planten hebben niet zo;n lang leven bij mij
lelietjes van dalen ruiken lekker. maar die bloeien ongeveer tegelijkertijd met sneeuwklokjes (en helaas maar kort) en blijven in een vaasje helaas niet lang mooi. (en in het echt ruiken ze veel lekkerder dan de chemische wc-blok-variant) wel een leuke tip voor de tuin, het worden er elk jaar meer, net als sneeuwklokjes!
De rozen uit mijn ouders tuin, maar welke soort dat is Verder hier ook favo lavendel. Lelies...jak....te overheersend.
das een goeie tip want vond die wc blok variant inderdaad altijd TE sterk ruiken lelies, lathyrusen, fresia's , jasmijn, lavendel dat zijn dus de bloemen die ik erg lekker vindt ruiken.......snuffel nog even verder bedankt ladies
Dat wilde ik eigenlijk precies zo typen. Mijn schoonmoeder had pas hyacinten in huis staan. Als je binnenkomt, komt je al zo'n weeïge lucht tegemoet. En dan de hele tijd blijf je dat ruiken. Bah! Daarbij vind ik bloemen eigenlijk echt zonde van het geld. Zo'n boeket kost tegenwoordig een fortuin en wat staat het nou eigenlijk. Met moeite een week. Mijn man doet mij dus geen plezier met een bos bloemen. En dat weet hij.
Ik weet niet of hij er al bij staat maar ik heb net gister een paar takken van mijn sneeuwbalstruik geknipt en de hele kamer ruikt heeeeeerlijk!!