trouwkaart

Discussie in 'De lounge' gestart door sylcor, 8 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    Hallo dames,

Wij zijn nog steeds niet over de trouwkaart uit!
    we hebben leuke ideetjes maar de kaarten op internet en uit de boeken zijn het net niet....

wij willen iets met ringen of het woord Ja wij trouwen en hartjes.
    eventueel onze namen en de datum erbij....

zijn er hier creabea dames die voor ons een poging willen wagen?

liefs syl

2. Bl0nd

Bl0nd Actief lid

16 dec 2009
    418
    0
    0
    Havo afmaken.
    Groesbeek, ons stekje.
    Ik wil wel een keer een poging wagen? Aangezien ik wel creabea ben?

:)

3. Ik ben ook de hele middag bezig geweest om te zoeken naar een leuke betaalbare trouwkaart, heb er uiteindelijk een gevonden op kaartje2go. Vond hem wel erg leuk, heb er een op proef besteld...

4. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    is leuk om zelf te doen joh! hebben wij ook gedaan!

5. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.788
    18.966
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik ga niet voor je knutselen, maar ik wil je wel vertellen wat ik voor onze kaart heb gedaan. Wie weet brengt het je op een idee. Ik wilde namelijk ook iets met een ring en hart.

Daarvoor heb ik een foto gemaakt van zijn hand die mijn hand vasthield, met de verlovingsring om mijn vinger. Die foto heb ik uitgesneden als hartje. In de vorm van het hart, zag je alleen maar vingers. Dus geen storende achtergrond meer.

Als achtergrond van de kaart heb ik een foto genomen van de plek waar Tuppman mij ten huwelijk vroeg. (Bovenop een berg met een oud tempeltje. Prachtige wolken op de achtergrond, dat plaatje leende zich perfect.)

Verder had ik alleen de tekst "Wij gaan trouwen." en onze namen. Als laatste stukje aankleding had ik een lint dat in de vorm van een hart lag.

Deel Deze Pagina