Ff een klein uitstapje... ik lees dat veel mensen iemand niet tot vind vanwege zijn stem, maar dat diegene daar niks aan kan doen. Dat klopt niet helemaal. Je kunt je stem “veranderen” door bijvoorbeeld je ademtechniek te verbeteren en door een andere toonhoogte aan te leren. Dus het kan wel als je dat zelf wil (uitzonderingen daar gelaten natuurlijk).
Oh ja ik was haar vergeten. Mijn man vind haar geweldig maar ik vind haar zo luid en ze vind zichzelf zo grappig.
voor mij ook. Maar ik vind alle tv echt dom. Maar chantal jansen is echt super goed in musicals en ik ben echt grote fan van haar! Maar op tv... mwah. ik heb haar een keer ontmoet en toen was ze heel gewoon, rilext. Niet zo grappig moeten doen. Dus ik blijf fan, alleen niet zo op tv...
Margriet die M presenteert. Laat gasten niet uitpraten, is vooral opzoek naar een bevestiging van haar eigen mening en stelt ontzettend suggestieve vragen. Mijn man vind het leuk om aan te zetten omdat ik oprecht boos kan worden. Dat ze laatst aan Ernst Kuipers vroeg of hij niet een beetje pijn in zijn buik heeft omdat een 87 jarige man en zelfmoordpoging gedaan heeft door de maatregelen die Ernst nodig acht, rillingen over mijn rug en plaatsvervangende schaamte.
Carlo Boszhard, Chantal Jansen, Tijl Beckand, de Meilandjes, Lilianne Ploumen, Soundos, rappers als Boef, Famke Louise, Sylvana Simons en Akwasi. Als ik die mensen zie, zap ik meestal snel weg.
Dit is ook ongeveer mijn lijstje. Tel daar een hoop rappers bij op. Plus Marieke Elsinga. Wat een schreeuw mens.