Thx ladies! Ik ben dus niet de enige die he een beetje onzinnig vind hahaha! Maarrre het lijkt wel wie is de mol?: Alleen dan wie is deze Bnn-er?! hahahahaha Flauw maar zo leuk.....
Ach ja... spelletjes erop los laten kan natuurlijk ook he hahahaha Wie ben ik? Wie is de mol? Waar is de mol? Wie van de 3? hahahhaha Tja... aan de ene kant denk ik ook wel een beetje... vertel dan niets... Maar ja... Aan de andere kant zou het dan zo wezen dat die persoon niets over zijn/haar leven zou kunnen vertellen... En dat is natuurlijk ook niet leuk... Iedereen vertelt hier immers op het forum wel privédingen en iemand die bekend is zou dat dan helemaal niet kunnen, terwijl ze al zoveel beperkt worden in hun "normale" leven... Internet is een manier om anoniem te blijven... Lekker laten vertellen dus en geef ze dan net zoveel ruimte als dat je bij een ander zou doen.. Lijkt me fair! En idd. gissingen maken naar anderen toe hoeft ook niet... gaat weer de andere kant op... Maar we zijn hier allemaal met hetzelfde doel zo ongeveer en dat maakt ons "lotgenoten" (oei dat klinkt zwaar hihihi)...
Ik geef ze alle gelijk als ze zeggen dat ze ook graag gewoon anoniem op het forum actief willen zijn: Bij deze prima! Maar ga dan niet je eigen anonimiteit te grabbel gooien in dit topic... Of je wilt zelf gewoon te graag! En geef dan in vredesnaam niet af op de mensen die hier komen, het lezen en gaan gissen, dan zeg ik: Eigen schuld, dikke bult!
Als je anoniem wil blijven zeg dan niets.....ik vind het helemaal niet zo belangrijk hoor, die bekende nederlanders, zijn ook gewoon mensen....ik heb er een paar in het echt gezien.....so what Wie A zegt moet ook B zeggen, het is niet zo van ik ben blablabla en mijn broer/zus/tante/zwager whatever is zooooo bekend maar ik wil niet zeggen wie en dan foto's plaatsen en continu het deurtje open blijven zetten. We hadden(of hebben) hier de vriendin van Lange Frans op het forum en iedereen doet volgens heel normaal en zij doet niet geheimzinnig enzo en niemand die zich druk maakt, zo kan het ook.
als je anoniem wil blijven moet je niet reageren in dit topic, kan wel maar moet je ook gewoon niks loslaten. als je het spannend wil maken moet je gewoon een beetje loslaten en ons lekker laten gissen, en als je gewoon wil zeggen wie je kent in de showbis kan dat toch ook gewoon zonder dat iedereen dan gelijk denkt dat je die mensen idealiseerd.. zo, dat is er uit en nu weer vrolijk verder
Het topic heet: Welke BN-er ken jij persoonlijk. Zie echt niets over lekker gissen...hmmm over anderen Zij namen het topic goed, welke ken je persoonlijk. Nou zichzelf dus.
Nou als ze dan persoonlijk een Bnn is/zijn en dat willen ze kwijt, zeg dan wie je bent want anders klopt er nog niks van het verhaal .... Klinkt fair toch?
Hoezo? Man, ik kijk elke 10 minuten om te kijken wie er hier misschien een BN-er is of kent. Hallooo hee, je moet wel de belangrijke dingen in het leven waarderen hoor.. tsss.. [-(