:sick: Heel flauw inderdaad *ohjee..heb je zeker rood haar? Dat klinkt naarder dan hey blonde of hey zwarte...alhoewel...die laatste...krijg je dat weer*
Ik heb rood haar Hij is echt niet zo leuk....hij vind zichzelf zo geweldig en zulke mensen kan ik echt niet uitstaan. Overigens heb ik Frans Bauer en Marianne Weber een keer gezien, ze kwamen signeren bij ons in het dorp(heel wat jaren terug) en Frans is erg aardig maar Marianne kan ook snibbig uit de hoek komen, ik ben wel wezen kijken maar geen handtekening, ik hou niet van zijn muziek.
mijn vriend is fysio en behandelt veel bn'ers. zo is ie uiteindelijk ook met ze bevriend. wel leuk als je ze dan ook op tv ziet.
De inmiddels exvriend van mijn zus, is heel goed bevriend met Tim, zanger van Direct. Toen mijn zus en haar nu exvriend nog samen waren en ze bij ons waren (zij woonden in Den haag, wij in de buurt van Tilburg toen, is al lang geleden woonde toen nog bij mijn ouders maar was al wel samen met mijn vriend, nu man ) er was zo'n muziekfees waar we heen gingen. Toen keken we op zo'n flyer wie er allemaal kwamen. Mijn zus haar vriend zei: he, Tim er is ook! Ff bellen...(we stonden al voor het podium waar hij op zou treden)...en inderdaad, ven later kwam Tim van Direct het podium opgelopen. Toen was er helemaal nbiks te doen, heel dat gedeelte was leeg omdat er nu geen muziek was in dat gedeelte..wij naar hem toe, voorgesteld enzo en Tim gaf me net als mn zus oko drie kussen...en toen ineens...een hele horde gillende meiden achter ons! Niet normaal zeg, leeg wel een kudde losgeslagen dieren! Tim zei snel te gaan , dit was wel erg druk ineens..wij werden zo ongeveer platgedrukt! Meiden keken mn zus en mij zo aan van: huh, kussen van Tim? Ik gaf er helemaal niks om hoor, ze hebben we leuke muziek en Tim was best vriendelijk maar ken hem verder niet. Dusja..die hele horde gek geworden meiden bleven daar nog ff staan en keken ons allemaal aan..haha, dat was wat zeg... Vind het wel grappig Lang verhaal dus, maar mn zus kent Tim dus van Direct (en haar ex is een goede vriend van Tim)
Ja dat losgeslagen herinner ik me nog van de optredens van Jody hahahaha echt erg, ze lagen zelfs op de motorkap
Toen ik nog in NL woonde heb ik voor een evenementen service gewerkt en daarbij heb ik een aantal artiesten ontmoet. Sugar lee hooper, Marco Borsato, Rene Froger, Peter koelewijn, Andre Hazes, Frans Bauer en Gordon. Ik kan zo nog wel effe doorgaan. Dat was in 1994/95 dus al flink wat jaartjes geleden. Heb van sommige nog een aantal jaren kerstkaartjes gehad. Een van mijn vriendinnen is goed bevriend met Sonja Silva voor zover ik weet. En ik geloof dat ze ook nog een aantal andere BN'ers in haar vriendenkring heeft maar dat zijn allemaal gewoon mensen zoals jij en ik (nietwaar MAJO?) hahaha
Wel beide inmiddels overleden, maar mijn opa heeft een relatie gehad met Mary Servaas, oftewel de zangeres zonder naam. Vroegah, heel vroegah..
Ik drink regelmatig een kopje koffie bij de koningin Ik ken geen bekende nederlanders maar ook zij zijn maar gewone mensen..snap die verheerlijking nooit zo goed..
Tja, ik moet ook echt wel eens naar het toilet Enne vanaf wanneer ben je eigenlijk een bekende? In ieder geval moesten mijn man en ik gisteravond hartelijk lachen om dit topic...
tja ik ben familie van maar ach wat geeft dat voor meerwaarde om dat hier verder te melden? voor mij is het maar gewoon familie net zoals het voor jullie zou zijn
Effe kijken, nou niemand in de familie maar wel via kenissen en collega's.. telt dat ook? Vriendin van de familie was getrouwd met Regilio Tuur. Collega is familie van Jeroen Spitzenberger. Mijn moeder is kapster en kapte vroeger bn'ers waaronder Viola Holt en Lee Towers. Ook heeft ze lang geleden buitenlandse sterren ontmoet Tom Jones, Shirley Bassey en Ray Charles. Maar da's wel heel lang geleden hoor.
ehm...ik zat vroeger op dansles met de zoons van Hans Kázan (die bij ons in de buurt woonden). De oom van een vriendin van me is Joop Braakhekke (niet dat ze daar trots op is ). Mijn vader is Scrooge tijdens het Dickensfestijn in Deventer elk jaar! Denk dat hij de bekendste persoon is die ik ken
Hihi, je ma is een tondeuse? Oooh Anabelle schreef het. Dan is het natuurlijk een grapje Ik vond het al maf. Maar ik verbaas me nergens meer over tegenwoordig