Welke BN'er ken jij persoonlijk?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Veertje1979, 2 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ik ken wel berechtte nederlanders hihi. :)

Maar dat bedoelen jullie vast niet. ;)

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Poehe ;)
    Whaha..moet er gewoon om gniffelen (niet pesoonlijk!)

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

dat zijn er 2 van de 9 die ik ken 2 zitten er in de familie (broer en neef)

mischien iets verkeerd neer gezet?

ben niet zo goed in nederlands dankzij dislectie

4. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    nou denk eerder om de toon dat ze gniffelt, moest ik ook namelijk hihi

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Het zijn er NOG meer ;)

Inderdaad kleintje

6. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    hahahahaha moet wel beetje lachen om dit topic..

Oke die mensen komen op tv/radio of bladen voorbij maar dat is echt het enige... Waarom dan die mensen zo op een voetstuk zetten?

Het zijn gewone mensen van vlees en bleod zoals wij dat ook zijn, ze hebben dezelfde lusten maar ook dezelfde lasten...

Geloof me... in de 7 jr dat ik voor een deurwaarder heb gewerkt heb ik genoeg BN-ers gezien en gesproken, om maar tot 1 conclusie te komen... die mensen zijn net als ons en maken soms ook moeilijke tijden mee...

En nee ik ga niet zeggen wie ik allemaal heb gezien/gesproken.... dat is prive en moet prive blijven

7. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    Ben hier even goed voor gaan zitten bakkie thee erbij haha. Ik ken ook geen bn-ers (nou ja op majo na dan die zit bij MIJ in het maart clubje haha ;) ) tuurlijk zijn bn-ers gewone mensen maar wel mensen waar altijd wat over gezegt word. Als hun een slechte bui hebben in de winkel zijn ze gelijk arrogant etc haha en ik mag lekker chagerijnig door de winkel lopen niemand die er op let. Lijkt mij soms als bn-er niet leuk al die commentaar alleen omdat je op tv komt denkt iedereen dat ze een mening over je mag hebben en ook hardop verkondigen. Ben blij dat ik "maar" een gewone nederlander ben lekker mokken in de winkel als ik wil haha :evil:

8. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Mijn ex (duivenmelker en duivenfotograaf) is bij Prins Bernard op de koffie geweest :) omdat hij kweetnie-hoeveel jaar lid was van de duivenclub, ex moest foto's maken van de happening. Hij is ook uit eten geweest met meneer Eijerkamp van die meubelketen.

Ik zie regelmatig een zeer bekende uit het "nagelland" hihihi... een super nagelstylist die de hele wereld al over heeft gereisd. Bijna alle nagelstylistes zijn fan van hem!

Groetjes Cynthia

9. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Ik ken er ook 1:

Mijn broertje!

Die heeft nl gisteren tijdens de benefiet voor de voedselbank de tickets naar New York gekocht.... En was dus op tv, en nu dus BN'er.....

:D :D :) :D :D

10. Inge S

Inge S Bekend lid

20 okt 2008
    736
    0
    0
    Wat een grappig topic zeg.

Ken er ook 1. Een sporter die olympisch kampioen is. Is een vriend van ons.
    Hij is hel gewoon hoor. Ookal is hij bekend.

11. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Hans van Breukelen.

Komt vaker bij mijn nicht in de zaak. Een sportzaak! ;)

Hele aardige man!

Liefs Marjo

12. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    ik had ooit goed contact met een bekende nederlandse zanger.
    kwam er ook wel over de vloer.
    jammergenoeg is dat contact verwaterd, mijn vriendin heeft nog wel regelmatig contact met hem.
    zelfs toen hij in een mega dip zat en niemand wilde spreken, was ie zo blij ons te zien, dan voel je je toch wel speciaal.
    want ookal zijn onze BNérs ook maar normale mensen, het is toch best bijzonder dat je er eentje heel erg goed kent vind ik.

13. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Gordon? Die zat toch wel regelmatig in een dip?

:)

14. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    ja goed geraden.
    en ja hij zit wel vaker in een dip. maar toen was het echt een mega dip hoor, zijn energie voelde ook niet zo fijn toen.
    was best sneu.

15. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ow het is nog serieus ook? Het was meer als een geintje bedoeld. Hij was de eerste die in me op kwam. Wat geinig dat je hem persoonlijk kent.

16. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    haha nou het is echt waar.
    maar heb nu een jaar of 5 al geen contact meer met hem.
    moet zeggen zoals met die grapjes die hij in zijn programma's maakt, ik hem ook niet meer heel leuk vind hoor.
    een geintje is leuk, maar hij zeg mensen soms echt voor schut. daar hou ik niet zo van.

17. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.791
    113
    Dat is gewoon zijn eigen onzekerheid.

18. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Spike van Di-rect zat een klas hoger op de middelbare dan ik. Ben hoogstpersoonlijk door die *** uitgescholden.

Ik ken hem niet persoonlijk, maar hij heeft me weleens persoonlijk opgebeld omdat ik bij zijn drumschool les ging nemen: Cesar Zuijderwijk!

Verder heb ik weleens met wat andere mensen gesproken met bekende muzikanten; o.a. gitarist van de Heideroosjes en met Danko Jones (zegt velen waarschijnlijk niets).
    Peter Pan Speedrock deelde met mijn band op een festival een kleedkamer en ook met hem hebben we gesproken. Ze hebben onze demo meegenomen en een nummer aan ons opgedragen tijdens hun gig. Het nummer Alfa Female, wij hebben onze band naar dat nummer vernoemd :D

Ohja die Amerika deskundige Willem Post was bij ons op school leraar geschiedenis :D

19. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Ik ben wel op tv geweest maar daardoor geen bner geworden :( hahaha ik wist het zelf niet eens dat ik op tv zou komen was wel even schrikken toen ik mezelf zag :confused: .

Maar Armand de zanger van het liedje ben ik te min woont (ik weet niet of hij er nog steeds woont) bij mijn ouders in de straat, ben hem regelmatig tegengekomen. En Romario woonde vlak bij mijn ouders heb ik ook weleens mee gesproken (via zijn neef die vertaalde toen).

20. wwndyy

wwndyy Actief lid

15 sep 2008
    457
    0
    0
    Thuismama. De planning is wel dat ik weer ga leren
    Voorburg
    Muhn paps die darten ook wel es met m in duh buitenhof...Ken je vast wel ;)

Johan neeskens is de fam van me moedertje...maar dat is t dan ook...En we zien m nooooit haha...Gelukkig niet...we zijn meer van feyenoord :p

Deel Deze Pagina