gaat ook nergens meer over............ TS begon gewoon een leuk topic zonder gezeur en we hoeven geen details te weten (okee, we willen het wel maar we kunnen ook naar shownieuws kijken ) was een normale vraag van veertje1979 en het gaat nu weer een kant op die niet leuk is! JAMMER
wat een sensatie. Zielig en jammer hoor dat het gelukt is iemand weg te krijgen Houd het topic schoon en ga lekker verder praten over wie je als BNN-er kent want daar was het toch voor bedoelt. Succes ermee.
Nou zeg, nu worden de mensen aangevallen die alleen maar commentaar geven op de woorden van Majo! Zij reageren op haar acties, dus daar kan je haar net zo goed de schuld van geven.... En by the way, ze had wel even mogen zeggen welke zender, als ze dan toch zo graag wil zeggen dat ze op tv komt...Nu is er ook niks aan
Hihihi, idd. Vanavond was toch haar grote debuut op tv? Als iemand haar ziet, wel even posten want nu ben ik wel nieuwsgierig .
ok,dacht dat je mij bedoelde,terwijl ik het alleen humor vind hoe mensen zich idd op kunnen winden over welke bner er is hier.. greetz
Nou het zou niks voor mij zijn. Als ik zelfs al een amateur met camera zie ren ik al snel een andere kant op,
Ik heb zelf een relatie gehad met een tijd geleden een bekende nederlander. (de meeste kennen hem niet eens meer) Maar het zijn ook maar gewoon mensen. Het si wel een hele aparte wereld en je moet heel sterk in je schoenen staan ook als partner want je krijgt heel wat voor je kiezen.