nee hoor beide niet, om privacy redenen van diegene geef ik daar geen uitleg over. Het is al 10 jaar geleden dus. En dat doet er ook niet toe toch?
Verdorie, wat is er nou leuk aan om te horen dat je een relatie heb gehad met een "bekende" nederlander, maar ach het zijn maar mensen...We willen namen! Kan ook wel zeggen dat ik een Bnn ben... Vind mezelf ook een Boeiende nederlander... Dat is hetzelfde als niks zeggen en dat is toch een stuk simpeler....
je kan wel namen willen maar als ik mijn broer zijn naam hier neer zet of van de gene waar ik mee gerotzooit hem. krijg ik via hier ook een vloedgolf aan pb over me heen.daar heb ik geen zin. en die gene waar ik mee heb lopen rotzooien heeft sinds kort een relatie moet alles dan weer op gerakeld worden.leuk om zo een nieuwe relatie in te gaan.
Maar waarom zetten jullie dan dit soort dingen hier neer, als jullie er niks over willen zeggen....Je kan dan toch verwachten dat mensen gaan raden en gissen en pb 's gaan sturen?!? Daarom zeg ik: Zeg dan lekker niks..... Maar blijkbaar willen jullie wel ff kwijt dat jullie ermee omgaan Ze vroegen toch wie je persoonlijk kent als Bnn, niet van wie kent er één, maar wil er verder niets over kwijt?! [-(
ho even ik wil best wat namen noemen maar niet die van mijn broer en die van die ander. bert visscher is een verre neef van me. ik lag als baby in de armen van bennie jolink die deed de motor cross samen met mij vader. ik heb ook nog vrij geregeld een woordje gewisseld met hans kraai sinds hij actief is bij F.C. lienden.ik kwam daar zeer geregeld toen ik er nog woonde
Nou kijk, ben je toch je ei kwijt en je hebt er niemand te nieuwsgierig meegemaakt dat ze je gaan lastig vallen....
sorry maar ik geloof het allemaal niet meer hoor. Als je niks wil zeggen moet je ook helemaal niks zeggen. Wie A zegt moet B zeggen.
aangezien ik hier ook persoonlijk info over mij familie schrijf etc. ga ik de naam van mijn broer niet zeggen niet zo moeilijk toch? dan ligt dat zo op straat ik wil hier gewoon als monique schijvers (kun je ook opzoeken maar is mijn vent zijn naam)alias blusvrouw mijn ei kwijt kunnen over het wel en wee in mijn zwangerschap en leven en dan wil ik ook het hele verhaal kunnen vertellen zonder dat ze er mee aan de haal gaan
Bert Visscher, Bennie Jolink en Hans Kraay? Nou die WIL ik niet eens kennen . Maar dat is natuurlijk puur persoonlijk.
dus als ik het goed begrijp wil je anoniem blijven. Waarom heb je dan foto's in je album staan? En waarom laat je af en toe wat los en daarna zeg je, nee ik wil niet zeggen wie ik ben en wie ik ken en wie mijn broer is, maar wel zeggen dat je met die en die gerotzooit hebt maar geen naam willen noemen. Ja zo vraag je er zelf om
Haha , dit is inderdaad weer exact dezelfde situatie als eerder met Majo.... dan wil je blijkbaar wel graag koketteren met het feit dat je een BN-er bént of ként... .... maar vervolgens toch weer liever niet omdat je anoniem wilt blijven of die persoon niet wilt 'verraden'. Waarom begin je er dan toch over? Ikke niet snappe...... [-(