Sommige fictieve personen gespeeld door acteurs zou ik wel willen ontmoeten als ze echt waren, maar helaas..
Derek Ogilvie heb ik in het echt ontmoet. En man man man, wat baalde ik daarvan. Ik kom daar binnen in een restaurantje/caféétje voor een lekkere cappuccino (ik had een zware week achter de rug en ik moest nog even - tot in mijn tenen snakte ik naar koffie) en naast mij zat Derek met zijn twee buddy's te praten. Het voltallige personeel zat naar Derek te staren; het heeft mij serieus VEERTIG minuten gekost om een cappuccino te krijgen dankzij hem. En het is niet alsof hij dat aanvoelde ofzo, want dan was hij het ongetwijfeld zelf gaan halen voor me Ik kwam overigens echt alleen voor de koffie en realiseerde me pas dat hij naast me zat op het moment dat ik neerplofte. Ik denk dat ik Rolf Wouters wel eens zou willen ontmoeten Een ex-BN'er van vroegah. Dan kan ik vragen wat er gebeurt is dat hij niet meer zo populair is en waarom niemand het ooit nog over hem heeft. Heeft hij daar bewust voor gekozen? Of what happend? Voor de rest zou ik Ryan Gosling wel eens willen ontmoeten; op sommige foto's ziet hij er wel sexy uit - als ik hem in het echt ontmoet kan het twee kanten op. Of ik wil er wel een beschuitje mee eten óf ik ben er gelijk klaar mee !
Als BN'ers wil ik Wendy van dijk wel eens ontmoeten. Van de hele wereld wil ik de Backstreet Boys nog eens ontmoeten