Nick & Simon Jan Smit John Williams Kees Tol Ferry Doedens Najib Amhali Guido weijers Misschien nog wel meer, maar dat is wat er zo te binnen schoot
Wij zijn hier groot fan van Nico Dijkshoorn! Andere sympathiekelingen vinden we: Joost Zwagerman Jelle Brandt C. Paulien Cornelissen Shit... Krijg niet meer bedacht . Maar heel wat meer dan dit hoor.
Carlo en Irene samen, apart vind ik ze mwah. Ruben Nicolai. John Williams. Lone van Roosendaal. Tjitske Reidinga.
Jeetje, ik ken een groot deel van de genoemde mensen niet eens... Sympathiek lijken mij onder andere: veel sporters Isa Hoes Guus Meeuwis Máxima Nick & Simon Huub vd Lubbe
Jetske van der Elzen vind ik ook heel sympathiek. En Giel Beelen. En Valerio zag ik genoemd, oh, dat vind ik ook zo'n leukerd. Die mag hier zo een kamer komen huren! Onze minister-president niet te vergeten!
* Ruben van der Meer (die hoeft maar 1 blik te geven en ik lig dubbel, ik hou van mensen die zich helemaal geven voor een grap) * Klaas van der Eerden (zo muzikaal en leuke typetjes en niet grof) * Art Rooijakkers ( met zo'n zachte stem, echt zo'n aardige buurman)
Ik vind Linda de mol wel oké, Martijn krabbe, Wendy van dijk....en vast nog wel een aantal meer Oja Edwin evers natuurlijk!
Anita Witzier Paulien Wingelaar (echte gooische meisjes) Linda de Mol (ben helemaal weg van dat mens. Ze kan zo leuk lachen!) Fajah Laurens (zo'n sterkte vrouw in Expeditie Robinson) Ruud Feltkamp (GTST)
giel beelen guido spek maxima nick&simon nog wel een hoop meer, maar deze kwamen het eerst in mij op.
kees tol ( de mol!!) patrick lodiers , vind hem zo goed in over mijn lijk Valerio Zeno. je zal het maar hebben ruben nicolai.
Ik vond Chantal Janszen altijd verschrikkelijk totdat ik er achter kwam dat ze humor heeft en je haar "arrogante" gedrag niet al te serieus moet nemen, dus ik ben om En verder: * Maarten van Rossum * Aaf Brandt Corstius (vast verkeerd geschreven ) * Paul de Leeuw * Cornald Maas * Hanneke Groenteman * Sascha de Boer * Nick & Simon (zei ze lichtelijk beschaamd ) * Valerio * Mieke van der Weij En dan vergeet ik er vast nog wel een paar. Toch bizar dat het lastiger lijkt om te bedenken wie je leuk vindt, dan om te bedenken wie je vreselijk vindt.
Kluun Hans Teeuwen Tygo Gernandt (Al vind ik dit echt smerig.. )Tongzoen Tygo Gernandt en Thijs Römer | Spitsnieuws