Welke BN'er zie/spreek je regelmatig?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jonon, 3 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.092
    3.875
    113
    Bij een organisatie waar ik werkte had mijn baas veel contact met bekende politici/koningshuis, dus die kwamen nogal eens voorbij of had ik aan de telefoon.
    Mijn ouders wonen tegen een officier van justitie die regelmatig op t.v. is voor grote zaken.
    Verder tuinman Rob Verlinden, Frans Duijts, maar verder, waar ik nu woon en werk, kom ik geen BN-ers tegen.

2. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    student: bedrijfs administratie
    Almere
    Ik herken zelf ook nooit bners maar hier in de omgeving (diemen/amsterdam/almere) kan je er genoeg vinden.

Ik zat vroeger met de dochter van Ernst Daniel Smith in de klas en kwam daar ook thuis.

De tokkies schijnen in mijn wijk te wonen maar ik denk dat ik eerder blij moet zijn dat ik hun nog nooit heb gezien. Woon hier in een goede, nette, rustige buurt. Geen achterstandswijk ofzo en zou ook echt niet weten waar ze precies wonen.

3. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Heb je er een foto van gemaakt? :D

4. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Haha niet van het plassen, wel van de kleedkamer maar dat was meer als grapje... Hun hadden namelijk de tafels helemaal vol afgeladen met chips, snoep en serieus al het drinken wat je kan bedenken. Terwijl de andere kleedkamers een stuk minder luxe waren.. Maar goed hun hadden ook drie man bewaking rondlopen, het management en de hele band.. Dus wij mochten al blij zijn met een kleedkamer waar überhaupt drinken en hapjes lagen.. en van hun met broek dicht natuurlijk foto's :)

5. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Niet gezien, wel gesproken ;)

Louis van Gaal, eigenlijk best geduldig :p

En Chantal Janszen....god wat heb ik gelachen! Ze is niet alleen mooi en grappig op tv, maar aan de telefoon ook!:D

6. Jlover1988

Jlover1988 Actief lid

11 jul 2009
    378
    0
    0
    Ik werkte in 1 van de beste restaurants van Nijmegen. Daar heb ik Chantal Janzen bediend, de Lama´s, 1 of andere koning van een land hier heel ver vandaan, Frank Boeijen, Paul Depla (van het pijpschandaal in fietsenhok haha) en vast nog wel meer.

Heb ook in Voorschoten in een klein maar superleuk restaurant gewerkt, daar fietsten Koning Alexander met vrouwlief en kids weleens langs.

7. SuzykeQ

SuzykeQ Bekend lid

13 jan 2013
    747
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jlover1988, welk restaurant? ik werk en woon in Voorschoten ;)

Mijn moeder ziet Maxima vaak fietsen, met bakfiets, kids erin, en 1 bewaker ervoor en 1 erachter ;)

Ik zie weleens bekenden, die druktemaker commediant (niet Bert Visscher, die andere ADHD er woont in Leiden, met vrouw en kinderen), verder 'Bing' van GTST weleens gezien en weleens vaker bekenden maar ik weet niet eens meer wie zij waren. Valt me vaak op dat die mannen in het echie zo klein zijn ;)

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

#228 Lov23, 4 jul 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 jul 2013
    Wonen die mensen wat jij noemde dan in Limburg? Waar woon je ongeveer in Limburg dan?

Edit is me inmiddels duidelijk:D

9. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    hahaha dat dacht ik ook! Jeetje.... ben je wereldberoemd pianovirtuoos....wat erg...:D

10. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Haha ja als je hun naam googled met woonplaats dan weet je inderdaad waar ik nu woon ja ;)

11. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Alleen theo maassen weleens in de stad...verder niemand

12. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    zij en Pyke zijn nog niet zo lang geleden verhuisd, hiervoor woonde ze namelijk bij mij in het dorp, alleen kwam ik haar nooit tegen.

die jongen die tegelijk met Pyke in Xfactor meedeed, Rolf Sanchez woont hier ook, ook nooit tegengekomen en zo groot is het hier niet :D

13. eline20

eline20 Niet meer actief

#233 eline20, 4 jul 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 jul 2013
    De gitarist van o.a. de band van nick en simon: marcel fisser woont bij mijn ouders in de straat. Ook wel is drumles van gehad toen ik nog wat jonger was.

Oh en met de dochter van Marco van Basten zat ik vroeger op ballet en streetdance!

14. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb drie jaar bij de gamma in hilversum achter de servicebalie gestaan en veel bn'ers geholpen, herkende ze nooit. Verder woonde Kelly bij ons in de straat, mijn schoonvader werkte bij de not en schoonmoeder bij endemol, dus man heel veel castingrollen gedaan, oa voor gtst. Verder is ons huis bij zo'n verbouw programma geweest met ellemieke vermolen en die stond toch openlijk mijn man te versieren! Woonde eerst in hilversum dus kwam er toen regelmatig tegen en ook wel eens gebabbeld, maar zoals ik al zei, herkende de negen van de tien keer niet :)

15. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Mijn broer woonde langs een sjonnie (dans je de hele nacht met mij..) vriendelijke vent leuke kids..

16. Jlover1988

Jlover1988 Actief lid

11 jul 2009
    378
    0
    0
    Ik heb bij De Knip gewerkt, erg leuk en lekker restaurant!
    Omdat wij door omstandigheden van 1 op andere dag moesten verhuizen ben ik daar weggegaan, tot op dag van vandaag nog spijt van!

17. Mauw

Mauw Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.626
    0
    0
    Amsterdam
    Rebecca? Ik zie haar regelmatig op de manege waar mijn zusje een paard heeft staan. Grappig!

18. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

Mijn man is de achterneef van daan schuurmans.
    Ik zie trouwens nooit ergens een bn-er.

19. Sila24

Sila24 Niet meer actief

#239 Sila24, 6 jul 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 jul 2013
    whaha ik heb jarenlang naast de broer van epke zonderland gewoond ,zonder het te weten, ze zijn onlangs verhuisd en nu pas weet ik het erg dom van mij heb zelfs een paar x hun pakketjes aangenomen, en ik vond hem arrogant overkomen nu weet ik waarom haha hij is ook topturner geweest

Deel Deze Pagina