Ik hou van chicklit, en ik raad je aan: Alle boeken van Jill Manson. Paige Toon haar boeken: Nieuw sms bericht en Go Johnny Go. Chantal van Gastel is een héééle leuke Nederlandse schrijfster met o.a. Zwaar Verliefd. Iets anders dan chicklit is de Reizigersserie van Diana Gabaldon. Ook erg leuk. Een 7 delige serie. Oh en ( schaamschaam )ik hou ook wel van tienerboekjes hahaha. Gewoon lekker weg lezen. Fallen van Lauren Kate en de serie van Sarah Mlynowski is zoooo leuk.
Grappig... ik vond Het Diner echt een zware teleurstelling... over smaak... Ik ben nu bezig in Terug naar de Kust. Ook goed is eten, bidden, beminnen van Elizabeth Gilbert. Ik heb net de opvolger uitgelezen (Toewijding). Ook een aanrader maar dan dus wel eerst e.b.b. lezen. De boeken van The Tudors zijn ook super (daar is de serie op gebaseerd). En ik heb net de vrouw van de tijdreiziger gelezen, die is ook super. Al was het begin wat verwarrend maar daar moet je even doorheen. Ook Khalleid Hoesseini met Duizend Schitterende zonnen en De Vliegeraar zijn top!
Heb inmiddels honderden boeken gelezen. Een aantal favoriete schrijvers zijn Virginia Andrews, Karin Slaughter, Nicci French. Daarnaast vond ik de trilogie van Stief Larson helemaal geweldig evenals Haar naam was Sarah en de Vliegeraar.
Ga nu beginnen in eten, bidden en beminnen. Als ik naar het ziekenhuis moet wil ik beginnen in het eerste deel van de millenium trilogie. Heb de film al gezien en die vond ik zo geweldig. De andere delen heb ik ook al in huis. Verder vind ik ook die luchtige vrouwen boeken leuk over shoppen enzo. Geluk in het spel, het babycircus, marley en me.
Zag dat schaduw van de wind er al bij stond idd prachtig boek. Nederlandse schrijfsters zoals verhoef, Saskia noort etc zijn altijd leuk. Ik zelf vind Arthur japin ook geweldig, vooral de zwarte met het witte hart. Scandinavische thriller schrijvers ook leuk: wallander serie bijvoorbeeld van henning mankell of de boeken van Karin fossum.
Je weet dat daar ook al een vervolg op is? Het heet Toewijding, ik heb hem gisteren uitgelezen Enne succes met je operatie!
Ik heb Suzanne Vermeer, all inclusive gelezen, errug mooi! De vliegeraar, ook heel mooi. Haar naam was Sarah, De jongen in de gestreepte pyjama Spijt, van Carry Slee (jeugdboek) Ps, ik hou van je Komt een vrouw bij de dokter/de weduwnaar Ken je me nog? Sophie Kinsella (oid) Ik moet binnenkort ook maar weer een keer naar de bieb! Ben nu meer van de Kinderen/ouders van nu enz, haha!
meisje met de 9 pruiken - sophie v/d stap die vond ik mooi ben nu in het vervolg bezig maar kom er niet echt in weg.
vind de boeken van Sophie Kinsella erg mooi en leuk geschreven. De shopaholic serie.. Heb ze allemaal. Van jeugdboeken vind ik Helen Vreeswijk een goede schrijver Ben op dit moment zelf ; Over the edge aan het lezen van Helen Vreeswijk & Dirk Bracke. Ook boeken van Carry slee doen het hier goed.
Jaaa hier ook een boekenfan.. Ik ben nu bezig in tessa reid.. Is ook over shoppen... Erg leuk. Jill mansell is leuk. Katie fforde. Kristin hannah.Cathy kelly. Dat zijn meer de meisjes boeken.. Maar qua trillers beviel de trilogie van stieg larson ook goed en karin slaughter had haar eerste serie van 6 gelezen en ben nu net begonnen met genesis van haar.. En dan nog drie andere boeken die op de lijst staan..
Mijn favoriete boek is De ontdekking van de hemel van Harry Mulisch, maar dat is wel een ander genre dan hier genoemd wordt. Verder ben ik op dit moment fan van Karin Slaughter. De trilogie van Stieg Larson was ook helemaal geweldig!