Elyesa heeft een vast bedtijdritueel daarbij wordt elke avond ook een boekje gelezen maaaaaar onze boekjes raken stilan op. hebben jullie nog leuke tips misschien?
Rupsje nooitgenoeg De mol die wilde weten wie er op zijn kop gepoept heeft. Raadt eens hoeveel ik van je hou!
Ik ga binnenkort maar eens lid worden van de bieb. Wij hebben veel boekjes en zijn er ook doorheen. De boekjes die mijn oudste (4 jaar) het leukste vindt hebben we een paar keer gelezen. Maar wij hebben nu dus ook weer verse voorraad nodig!
Ik heb een leuk boekje besteld... Ik moest een foto mailen van mijn zoontje en een foto van zijn favo knuffel. Het verhaal gaat dat ze niet kunnen slapen s nachts en samen benden gaan spelen. Mijn zoontje houd niet van boekjes lezen, maar deze moet elke avond voor het slapen 2x voorgelezen worden... Hij vind het zo grappig dat hij met zijn knuffel in het boekje staat, groot succes hier dus! Dit is de link www.ikkeda.nl
Ik heb het Mijn Eerste Van Dale woordenboek gekocht. Veel plaatjes met een rijmpje eronder. Hele alledaagse situaties, heel herkenbaar dus. Voor iets ouders kindjes zijn de (kijk)boeken van Bas (zie bol.com) ook heel leuk. Pim
Hoi Meiden Mijn oudste vond/vind de boekjes van Dribbel altijd zo leuk en dan bedoel ik die waar je aan de zijkant de geluidjes kan indrukken. En laatst heb ik ook z'n muziekboekje gekocht waar je aan de rechtse kant het knopje kan indrukken en dat is de melodie en in het boekje staat de tekst van het liedje die je samen kan zingen. En je hebt ook hele leuke boekjes waar losse klepjes inzitten die de kindjes omhoog kunnen halen waar dan een verrassingplaatje onder zit. weet even niet meer hoe die boekjes heten maar kan dat wel nakijken als je dat wilt. Groetjes Simone
die van Dribbel met die geluiden hebben wij ook. wij zijn ook lid van de bieb, elke 4 weken nieuwe boekjes. Tristan is nu 4 en vind echt voorleesboeken met verhalen het leukst. maar toen ie nog kleiner was, had ie het liefst elke dag hetzelfde boekje. vaak van die kleine verhaaltjes in zo'n dik kartonnen boekje. en owee als je dan een zin oversloeg of iets verkeerd las..... Colin is niet zo'n verhaaltjes kind, die begint het nu pas leuk te vinden als ik een boekje voorlees.
Mijn dochter Janne van bijna 4 vind de verhalen van Jip en Janneke helemaal leuk, daar lees ik nu elke avond 2 verhaaltjes uit.