Oogmakeup reiniger giftig?

Discussie in 'De lounge' gestart door Partyrocker, 4 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Hier is Mina Onzeker weer ;)

Mijn handige vriendje (ja die weer ;)) heeft het oogmakeup reinigers flesje uit mijn tas gehaald en op de tafel gezet. Ik was aan het douchen en tsja, de kleine man heeft deze dus in zijn handen gehad en er een beetje uit gedronken (niet dat hij het lekker vond).
    Ik kan op het flesje niks vinden over eventuele bijtende stoffen of giftigheid en op waarschuwingen voor kinderen (buiten bereik van kinderen houden).
    Op internet is ook niks te vinden en op de standaard giflijst die ik kan vinden ook niet.

Dus mijn vraag; is oogmakeup reiniger giftig?
    Hij heeft wel zijn pechdag vandaag.
    Gekrabbelt door de kat, smakkerd op zijn hoofd en nu dan die remover nog :(.
    I

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

De mijne niet, want die is biologisch van oorsprong en bevat enkel 'zeep'-achtige substracten. Waarom staat het er bij jou niet op? :( Dat is toch eigenlijk verplicht? Wat zijn de ingrediënten? Staan die er wel op?

3. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Jeiks zou geen risico nemen en de hap effe bellen. Bij haarlotion moet je ze laten braken maar bij shampoo bv weer niet en boter geven dus zijn veel verschillen in...

4. Partyrocker

Ja die wel!

Volgens mij kan ik ook alleen maar zeepachtige dingen vinden om eerlijk te zijn. Isohexadecane, cyclopentasiloxane, cyclohexasiloxane, panthenol, potassum, phospate, dipotassium, sodium chloride, sodium hydroxhide, polyaminopropyl biguande, CI 61565

5. Partyrocker

Haarlotion is scherp natuurlijk Shopaholic.
    Het is echt minimaal geweest trouwens hoor. Vond het niet lekker namelijk.

6. Joycey

Joycey Niet meer actief

Doe toch maar even de huisartsenpost bellen!
    Met die kalium zou ik het er verder niet op wagen...

Informeren mag altijd, je bent immers verzekerd ;)

7. Shopaholicnl

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Beter een keer teveel gebeld dan te weinig ;) wellicht zeggen ze boter geven en dan kan jij het ook los laten

8. Partyrocker

Gebeld en het is totaal niet giftig. Daar krijgt hij helemaal niks van.
    Alleen een vieze smaak in zijn mondje.

Dat is weer een geruststelling.. pfieuw.

9. Shopaholicnl

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Goed dat je gebeld heb dan kan je het tenminste loslaten :) gelukkig maar dat het niet giftig is! Weer wat geleerd

10. Partyrocker

En het mooiste;
    Het is nu een googlehit. Dus als iemand anders hetzelfde meemaakt kunnen ze er in ieder geval wat over lezen. :p

Deel Deze Pagina