Welke bolderkar?

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Sage86, 24 jul 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sage86

Sage86 Actief lid

4 jul 2014
    285
    41
    28
    Wij zijn op zoek naar een goede bolderkar maar ook hierin is de keuze enorm.

Mijn schoonzus heeft een hele fijne, de Beach Wagon Light maar deze vinden we echt boven budget (ruim 300 euro).

Onze wensen:
    Flexibel
    Licht
    Inklapbaar
    Je moet er redelijk makkelijk mee over het strand kunnen
    Liefst max. 150 euro

Welke hebben jullie / raden jullie aan?

Vast bedankt!

2. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Wat moet erin kunnen?

Ik heb een bolderkar voor de boodschappen. Maar kinderen vervoeren zal ik niet zo snel doen eigenlijk. Daarvoor is hij iet stevig genoeg

3. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Geen :roflmao:
    Het leven is zoveel makkelijker zonder bolderkar heb ik ervaren :D

chrystel73 en Lies1611 vinden dit leuk.
  4. Kukido

Kukido Fanatiek lid

16 jun 2016
    2.365
    2.962
    113
  5. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.244
    2.361
    113
    Vrouw
    Wij hebben er sinds kort een van redwood, die is tot nu toe voor een paar ritjes naar de glasbak/supermarkt en een nachtje camping prima gebleken. Hoe hij op het strand is kan ik je over 2 weken vertellen... hij is heel compact als hij ingeklapt is. Ik had eerder een andere besteld (en weer geretourneerd omdat hij met schade geleverd werd) maar die was veel minder stevig en klapte moeilijker in.

https://www.vrijbuiter.nl/redwood-opvouwbare-bolderkar-blue-grey-cdia0023

6. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.780
    18.927
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Grappig hoe je daarin kunt verschillen. Ik vind het leven juist veel makkelijker mèt bolderkar.

Wij hadden een vrij simpele, inklapbare. Ooit bij Praxis of Gamma ofzo gekocht. Tuinkussen erbij: de rugleuning op de bodem en de zitting stond dan omhoog als rugleuning. Paste precies, ideaal.

Voordeel van de bolderkar t.o.v. een kinderwagen, is dat het minder ruimte in beslag neemt in de auto en dat er 2 kinderen in kunnen. Onze zoons hebben er prinsheerlijk in gezeten. En ook wel in geslapen als we een dagje weg waren. Sterker nog: als ik erg wanhopig was met een oververmoeid kind dat maar niet in slaap wilde vallen, haalde ik ook de bolderkar te voorschijn als ultieme slaaptruc. Even een rondje wandelen en hij was vertrokken.

Maar goed: geen advies voor een bepaald merk. Wij hebben gewoon een goedkope merkloze, al jaren. Functioneert nog steeds prima.

Iertje81 en Dubbelgeluk vinden dit leuk.
  7. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.077
    12.030
    113
    Wij hebben ook een bolderkar van een tuincentrum. Was toen 40 euro (een aanbieding) en hij doet wat hij moet doen. Alle zooi vervoeren als we naar het strand gaan, op de terugweg is hij ook nog geschikt als bedje om te slapen (met de opblaaskrokodil als matras:roflmao:)

8. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Bij ons was het elke keer gezeik. Ik stopte hem te vol, C was het zat hem te trekken, de kinderen bewogen, hij gleed niet lekker over het strand. En van wat ik begrepen heb, hij was van m’n zusje, was het een flinke dure. Nou, nu is hij weg, dragen we onze eigen tassen en klaar :D

9. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
  10. Sage86

Sage86 Actief lid

4 jul 2014
    285
    41
    28