Nijmeegse vierdaagse woensdag

Discussion in 'De lounge' started by Mien30, Jul 15, 2023.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mien30

Mien30 Fanatiek lid

Jul 6, 2015
    1,714
    468
    83
    Female
    Ik zou vrijdag mijn man binnen gaan halen samen met de kinderen.
    Door omstandigheden kan dit niet doorgaan. Ik wil nu als verrassing woensdag op de route gaan staan. Ik kan de locatie niet met hem overleggen, want dan is het geen verrassing meer! Ik zou het liefst een beetje op het eind van de route (50 km) staan en geen kilometers moeten lopen van de auto naar de route.

Wie o wie helpt mij op weg?

2. Berte

Berte VIP lid

Feb 24, 2011
    7,026
    3,840
    113
    Female
    Thuis
    Parkeren in Nijmegen kun je vergeten.

Optie zou zijn om er met de trein naar toe te reizen, er gaan extra treinen.

Je kunt ook niet aan het einde van de route gaan staan, maar vroeger tijdens de route. Op de vier daagse site kun je de routes per dag bekijken en een plekje uitzoeken dat wel eenvoudig met de auto te bereiken is.

3. CroqueMadame

CroqueMadame Fanatiek lid

Sep 7, 2022
    1,224
    1,746
    113
    Vanuit welke kant moet je komen? Dat helpt om de juist locatie te kiezen. Anders kun je behoorlijk vast “lopen”

En wat vind je “eind” van de route? Nog 5 km? Nog 20 km?

Ik zou trouwens ook sowieso wél overleggen. Die tracker apps zijn ieder jaar weer een tegenvaller. Dus als je daar op afgaat is de kans dat je hem mist behoorlijk aanwezig.

4. Mien30

Mien30 Fanatiek lid

Jul 6, 2015
    1,714
    468
    83
    Female
    Ik kom vanuit Breda. Is Beuningen te doen?

5. CroqueMadame

CroqueMadame Fanatiek lid

Sep 7, 2022
    1,224
    1,746
    113
    Vanaf Beuningen is het nog zo’n 10-15 km schat ik in. Ín Beuningen zelf zal het ook behoorlijk druk zijn.

Wat voor plek zoek je zelf? Wil je gewoon ergens rustig langs de doorgaande weg of wil je juist ergens waar er ook wat te doen is?

Vanaf de A73 ben je wel snel in Beuningen dus zul je de lopers makkelijk kunnen ontwijken. De Van Heemstraweg tussen Beuningen en Weurt is makkelijk bereikbaar. Kun je parkeren in de zijstraten en er staan ook al veel mensen langs de weg.

Share This Page