Die zijn hier bij plus 1.63 geloof ik. Zaten eerst in een plastic doosje maar is nu karton geworden..
Er zit geen verschil in witte en bruine eieren. Consument heeft nu eenmaal bedacht dat ze bruine eieren willen. Is een aflevering van Keuringsdienst van Waren over gemaakt een tijd terug. De schaal is wel iets dunner van de witte eieren. Maar verder dus gewoon nul verschil.
Toen ik in mijn appartement woonde op de 2e etage met ramen op het zuiden hoefde ik pas voor het eerst in november te stoken tot eind februari en zelfs dan werd het niet kouder dan 19 graden (maar dan deed ik hem naar 21 Ofzo) nu zitten we standaard in 19 graden
@Miranda81 en @suus1983 accu kan gewoon mee naar binnen, maar bedoel eigenlijk de fiets zelf. 6 km is echt niet ver. Alle scholieren uit mijn woonplaats fietsen het traject ook gewoon naar de middelbare scholen daar. Hier geen middelbare scholen dus ooit moet mijn zoontje ook elke dag op de fiets
Onze aanbouw heeft een plat dak. Ik ben heel benieuwd wat dat gaat doen met de warmte. Ik denk dat ik daar volgend najaar pas achterkom want het schiet niet op . Daarbij krijgen we vloerverwarming. 19 is in principe hier ook standaard.
Hierbij een schop van mij, ik fiets 4 dagen per week 6 km naar mijn werk . En we hebben 2 auto's dus het is niet omdat het moet.
Ik snap je helemaal hoor! Mijn dochter zit op circa 800 meter van school vandaan en ik verzin regelmatig smoesjes om maar in de auto te stappen om haar te brengen, vind het zó koud 's ochtends . Slaat nergens op, op de fiets is sneller want je hebt hier bijna overal voorrang. Sta ik vervolgens weer in mezelf foeterend vast bij een rotonde, mezelf voornemend om nu écht elke ochtend op de fiets te stappen, is voor mijn dochter ook beter, want handig als ze de route veilig alleen leert fietsen ...
Troost je,hier brengen ze de kinderen nog op 500 meter met de auto...... Of ze trappen de kinderen de deur uit met 4 en 5 zodat ze zelf die 800 meter kunnen gaan lopen.... En de jongste weer huilend op school omdat ze mama mist.
Ja wij bijvoorbeeld, man gaat daarna gelijk door naar zn werk. School ligt op de route, scheelt mij weer zeulen met een baby. Op donderdag breng ik dr naar school en rij gelijk door naar de zaak. Kan het ernstig genoeg fietsen maar zie t niet zitten met een dochter van 24kg achterop en nog een laptop van 1500,- op een fiets te stappen. Uberhaupt waar laat ik dat ding veilig dan?!? Beetje verder oefenen en ze kan straks meefietsen, dan kan ik gewoon mn laptop rugtas gebruiken. Maandag en dinsdags gaat zoontje naar de opvang, dat zit helemaal de andere kant op wordt m niet fietsend . Maar bedrijf gaat verhuizen... Nu kwartiertje fietsen, straks 20/25 km verderop en no-way dat ik dat traject ga fietsen!
N jij denkt dat ik het noemde omdat ze door gaan naar werk?, nee, ze rijden weer naar huis, ze zijn tbm. Als iemand naar school komt met de auto en dan door moet naar werk is van heel andere orde
hier ook. Echt bizar hoeveel auto’s je smorgens bij school ziet van mensen die notabene 2 straten van school wonen. Mijn buurvrouw brengt der dochter ook wel eens met de auto en ik ga altijd op de fiets. Ik ben altijd sneller op school en terug als dat zij is.
Het is altijd makkelijk om van een afstandje te oordelen. Weet jij waarom ze die keuze maken? Misschien lui of misschien speelt er meer.
Schuldig...ik ben zo een moeder. Ik pak elke dag de auto om m'n zoontje naar school te brengen, ondanks dat parkeren een ramp is rondom school. School is niet super ver, afstand er naar toe is denk 5.5 km ongeveer. Ik vind het persoonlijk net iets te ver om te gaan fietsen met kleuter achterop. Meeste zullen het vast niet met mij eens zijn, maar de weg er naar toe is gewoon niet fijn om te fietsen.
Ja dat weet ik, ze zijn te beroerd om de fiets te pakken, Scheelt toch 5km... We hadden het echt even per 500 meter of 800 meter... Dus eigenlijk snap ik je wel. Bij 5,5km zou ik ook regelmatig de auto pakken, vooral als ik door moet naar werk.
Ja dat is het dus, ik hoef niet door naar mijn werk. Ik werk vanuit huis (hybride). Dus rij meestal direct door naar huis.
Ik pak iedere dag de fiets om mijn zoontje te brengen en te halen van school. Zijn school is echt super dichtbij, 3 straten verder. Maar ik doe het met een reden, ik heb PTSS en zou willen dat ik heerlijk kon lopen om hem weg te brengen. Maar dat zit er helaas niet in, ik hoop ooit. Wat ik ermee probeer te zeggen is dat er misschien ook wel ouders zijn die hun kids met de auto wegbrengen en daar een goede reden voor hebben. Je kunt niet in iemand zijn/haar hoofd kijken.
Oooh nee dat deed ik lekker lopend. Eerste schoolweek zelfs met de slee, memorabele start van t schoolleven voor dr.
Hier zit school op 450 m. Ik ga meestal op de fiets, soms lopend. Ligt er ook wel een beetje aan of hij op dr step wilt. Dan is lopen handiger Zie er genoeg die in de buurt wonen en dan met de auto gaan helaas. Het is ook altijd erg druk met auto's wat dan weer gevaarlijke situaties oplevert.