Welke boodschappenhaak?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door pientje1, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pientje1

pientje1 Niet meer actief

De titel zegt het al, ik ben opzoek naar een boodschappenhaak, maar wederom is er veel te veel te vinden :D.
    Bij bol Brica bol.com | Brica - Boodschappenhaak | Baby
    Kwam ook Mommy Hook tegen en bij Babydump weer andere.
    Welke heb jij en bevalt hij goed?

2. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Ik heb die van Luvion. Hij is stukgegaan na twee jaar intensief gebruik, maar heb mooi weer een nieuwe gekocht voor straks bij de nieuwe baby, superhandig!

3. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
  4. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Is zo'n haak handig? Ik was er juist bang voor dat mn kinderwagen ging kiepen als ik m losliet vanwege al dat gewicht. Wij hebben een mand voor onderin de kinderwagen gekocht, waar ik de boodschappen in kan leggen. Luiertas aan het 'stuur' en klaar.

Of denk ik nou heel simpel?

5. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Ik heb ook de brica en vind het ideaal. Even op de gele knop duwen en de haak opent, je hangt je tassen eraan.
    Ik vind hem ook erg sterk,had pas pakken melk erin en nog wat boodschappen en hij hield het prima.
    Vind t ook handig dat je hem zo makkelijk eraf haalt

6. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Je moet idd uitkijken dat je de haak niet te zwaar belaad omdat de kinderwagen dan kan kiepen vanweg teveel gewicht.
    De zwaarste boodschappen onderop je kinderwagen leggen,maar als je meer nodig hebt...ik vind het ideaal

7. Danoek

Danoek Bekend lid

30 nov 2007
    839
    0
    0
    Drenthe
    Ik heb er eentje van okiedog. Heb hem nu zo'n 2 maanden en bevalt goed. Heb hem best wel laag op de stang geplaatst zodat tassen naast de bak hangen en de kans van kiepen minimaal is.

8. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Ik wil graag de Think King van kinderwagenhaken.nl, maar nu ik die brica zie vind ik die ook wel erg handig denk ik!

9. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Die van Luvion ziet er ook stevig uit, lijkt op die van Mommy Hook.
    Die van Brica vind ik qua prijs wel aantrekkelijk en hij is blijkbaar nog stevig is ook! Dat zal hem wel worden.

10. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier de think king al 2,5 jaar in gebruik en erg tevreden over.

11. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

11 feb 2013
    973
    0
    0
    oh dat ziet er handig uit!!
    ik wil ook zo'n ding!!!

12. o0melis0o

o0melis0o Actief lid

29 jun 2012
    471
    6
    18
    Vrouw
    Dierenartsassistente Paraveterinair - in wording
    Heerlen
    Hier de Luvion haak, ideaal!
    Hebben zelf een zwaardere wagen (MC mura 4) dus die kan ook behoorlijk wat gewicht hebben zonder te kiepen. Dat verschilt dus ook gewoon per kinderwagen. De manden onderin de wagens stelt naar mijn mening echt niet veel voor, dan is zo'n haak veel handiger :)

13. Misstiara5

Misstiara5 Actief lid

29 sep 2012
    436
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haak is handig! Ik heb Luvion,
    Vandaag zelfs hele boodschappentas vol en nog wat kleertjes aan de haak gehangen. Heel sterk.

Mandje onderin is bij mij heel heel klein en snel vol.
    Ik had daar ook spulletjes al liggen (boodschappen)

14. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ik zei laatst tegen mijn vriend dat ik z'n haak ook wel handig vond. Hij reageerde met 'En stel dat iemand je tas probeert te graaien, dan ligt 'ie wel om'.... Euhm tja, dat zou kunnen....:(

15. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    Met dat argument zou je dan dus haken a la de thinkking moeten nemen. Die zijn "open"

Maarem, hier al 2,5 jaar in gebruik en nog nooit iemand die mn tas heeft geprobeerd te pakken. En dan kom ik met enige regelmaat in een grote stad ;)

16. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    De kans is ook klein, dat zei ik ook al tegen hem. Maar idd zo'n 'open' haak zou hem kunnen overtuigen. Is hij ook weer gerustgesteld :D

Deel Deze Pagina