Grappig, hier werd ter plekke uitgerekend hoe oud ik ben en op basis daarvan kreeg ik Moderna. Eerste keer was Janssen.
Man heeft hem donderdag gehad. 1ste keer Jansen en nu Moderna booster. Op deze locatie werd ook onderscheid gemaakt op leeftijd. Alles boven de 45 gaat naar de Moderna kant en alles daaronder naar de Pfizer kant. Ik zal dan ook Moderna krijgen. Vind ik niet zo heel erg gezien mijn eerdere ervaringen met Pfizer. Man heeft weinig last gehad. Beetje pijnlijke arm en wat kouwelijk maar doet verder gewoon zijn ding.
Zal verschillen per lokatie en de voorraad denk ik? Op de site stond dat er bij bepaalde leeftijdsgroepen een voorkeur voor de een is de ander was. Niet dag je die perse ook moet krijgen. Mijn eerste was ook Janssen. Mag ik concluderen dat wij van hetzelfde bouwjaar zijn? 1976
Gisteren in Breda riepen ze dat degenen onder de 44 en voor pfizer mee konden komen naar een andere rij. Ik ben meegelopen omdat ik dacht dat ik geen keus had, maar op de manier waarop ze het riep denk ik dat ik toch wel een keus had om moderna te nemen. Achteraf ben ik er wel blij mee, bij moderna deed de prik al zeer en had daarna een pijnlijk arm en bij pfizer voelde ik de prik niet eens.
Nu 15 minuten wachten. Afgelopen juni jansen, nu moderna ben 45. Man is 41 en kreeg pfizer. Hier werd op leeftijd gesplitst. Ben benieuwd vorige keer totaal geen bijwerkingen. Zo lekker hardlopen ♡