Vandaag liepen we door de Efteling, op zoek naar vrienden van ons, waar we mee afgesproken hadden. Ik had háár al 2 smsjes gestuurd van waar we waren, maar geen reactie. Dus ik sms hém om te zeggen waar we waren. Toen belde ZIJ en 3 minuten later troffen we elkaar. Ik zeg tegen hem, ja zij nam niet op, dus ik heb jou gesms't. Hij vroeg: Heb jij mijn nummer dan? Ik: Ja, zus en zo. Hij: Oh, maar da's een OUD nummer... Nou ja, even later kreeg ik dan ook een smsje van de schijnbaar nieuwe eigenaar van dat nummer. Zie hieronder het 'gesprek'. Ik heb het nummer geblokkeerd. Hij (denk ik) kan me in elk geval niet bellen, maar helaas dus wel smsen. Nou ja, ik reageer maar niet, hopelijk geeft ie het op.
uuu jaa beetje vreemd ja om zo een sms te gaan sturen zou idd niet meer reageren kost hem/haar alleen maar beltegoed verder niet druk om maken sommige reageren nu eenmaal erggg kinderachtig
huh? Vind jij het grappig als iemand aan wie je excuus aanbiedt je uitscheld voor kk mongool?? Ik snap daar de humor niet van... @TS: lijkt mij een reactie van 1 of andere puber, beetje triest om zo te reageren.
Op de iPhone heb je iblacklist, daar kun je nummers mee blokkeren. Ook alleen voor sms en niet voor bellen bijvoorbeeld.
Met de iPhone een printscreen maken door je door het bovenste knopje waar je mee aan en uit schakelt en het rondje waar het vierkantje in staat tegelijk in te drukken hij slaat automatisch op en staat dus meteen tussen de foto's @ ts Pff indd trieste reactie hoor ! Ga je er nog op reageren ?
Slaat echt weer nergens op... Mensen kunnen tegenwoordig niet eens meer normaal sms'en.. Het moet niet gekker worden!