Precies, Lambrusco is een italiaanse wijn en de Canei volgens mij ook, Canei word vaak als Desert wijn gedronken.
Ik vind de zoete huiswijn van AH het lekkerst. Drink pas sinds een jaar wijn, en het moet echt zoet zijn anders hoef ik het niet hoor
We hebben samen een kleine fles Boswandeling opgedronken en het was heerlijk. Hebben een hele leuke avond gehad samen
ja boswandeling is lekker he, ik lust ook bijna geen alcohol, en dit is precies voor mij gemaakt haha
Hihi na 1 glas voelde ik nog niks. Maar na de 2e zo'n heerlijk gevoel. Ben niks gewend, haha.. Maar we hebben genoten
canei vind ik altijd wel lekker... jillz is wel lekker fris maar mijn topper is Verdi spumante sparkletini ik haal hem bij jumbo en hij is er in peach, green apple en raspberry... ik vind raspberry echt heeerlijk!! moet echt uitkijken dat ik niet die hele fles alleen opdrink Verdi SPumante | Verdi Sparkletini View attachment 258544
jaaaaaa! De enige rode wijn die m'n man lekker vind En ik vind hem ook heerlijk maar lust inmiddels iets meer soorten . Verder heb ik zelf bij een slijter eens gevraagd naar de zoetste mousserrende wijn die ze hadden. Ik geloof dat ik toen bij de (eerder genoemde) moscato d 'asti uitkwam. Die drink ik zelf weg als limonade Maar een beetje slijter kan je ook wel wat aanwijzen...