welke borst kolf?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door gouda82, 2 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laawra

Laawra Bekend lid

28 feb 2013
    632
    86
    28
    NULL
    NULL
    Ik heb een ardo calypso. Een dubbele kolf op stroom en batterijen (zit wel verschik in qua sterkte. Op stroom werkt hij beter.
    Prima kolf (ik moest in de auto kolven dus niet de meest handige plaats) en goed betaalbaar. Ik had hem volgends mij voor 165 euro (incl dubbele borstschelpen, tas, koeltas en flesjes).

2. Arianee

Arianee Lid

22 jul 2014
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Klaasje,

Mag ik vragen waarom jij uiteindelijk voor de Beldico Mamivac hebt gekozen en niet voor de Medela?

Groetjes

3. Arianee

Arianee Lid

22 jul 2014
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mag ik vragen waar jij de Medela Freestyle hebt besteld? Liefs

4. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    heb de medela swing in de thuiszorgwinkel gehaald (nouja manlief ;) ) geweldig ding. ga hem hopelijk deze keer weer gebruiken :)

5. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.809
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Dames, check je zorgverzekering. Ik krijg met de mijne (Menzis extra verzorgd 2) 200 euro terug voor kolf. Moet ik hem wel aanschaffen bij een lactatiekundige die 'aangesloten' is bij hen.

Ik ga zelf hem wel aanschaffen voor de geboorte. Bij mijn dochter had ik nog niet 1 en heeft mijn dochter in haar tweede nacht 10 CC kunstvoeding gehad omdat ze te verzwakt (afkoeling) was om te gaan te gaan drinken. Ik had het liever met de kolf afgetapt en dat gegeven. Ik heb nog wel een medela swing, maar die is inmiddels door twee vriendinnen gebruikt. Nu wil ik de medela freestyle oid (die van 350 euro) omdat die beter zou zijn en dubbelzijdig. En ik probeer er gewoon weer vertrouwen in te hebben dat borstvoeding weer gaan lukken.

6. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Goeie tip! Ik zie net ook dat ik €75 terug krijg van de verzekering :)

7. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Ik heb ook de medela freestyle en beviel erg goed, ga hem als het goed is straks weer gebruiken. Ik heb hem destijds gekocht bij borstvoedingscentrum Noord West veluwe, deze hadden destijds een actie. Ik heb hem wel pas na de bevalling gekocht maar had hem in de eerste week al nodig.
    Ik zag dat hij nu ook in de actie is daar voor complete set voor 285 euro.

Borstvoeding Noordwest Veluwe | Medela Archieven - Borstvoeding Noordwest Veluwe

Aanrader is wel de handsfree bh er bij te nemen en ik had een extra koeltasje met 4 flesjes erbij, 1 voor mee naar de oppas en 1 naar het werk.
    Succes.

8. PollyBaby86

PollyBaby86 Bekend lid

15 jul 2013
    510
    37
    28
    bij mij staat er 75 euro voor advies... dus denk niet voor de kolf zelf maar dan een lactatiekundige? toch?

9. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Philips avent isis er-op-uit-set, gebruikte ik... super fijn en makkelijk mee te nemen

Deel Deze Pagina