Om de 3 uur (en nu nog steeds!) En 's nachts 2 of 3 keer als je de late avond en vroege ochtend voeding meetelt!
5x per dag, ongeveer om de 4 uur. Hij sliep al eerder door van 23.00 tot 7.00 en vanaf een maand of 3 van 6 naar 5 voedingen per dag gegaan.
Zoon drinkt nu 5 keer per dag, als ik kolf 180-210cc per keer. s`Nachts slaapt hij door, meestal om 21 uur de laatste voeding en rond 6 uur de eerste voeding weer. Overdag 4 uur ertussen, s`avonds altijd korter. Maar wat maakt het uit, ik voed op verzoek, dus wil hij een keer vaker vind ik dat prima.
Meestal kom ik uit op 6 voedingen. Sinds 2 weken slaapt hij een paar nachten door, soms ook niet. Soms 5 of 7 voedingen. In de avond komt hij soms wat eerder dan 4 uur. Vandaag zag het er zo uit: 6:00 - 11:00 - 14:00 - 17:30 - 19:45 En geen idee of hij vanavond nog een keer komt of vannacht. Morgenochtend zou leuk zijn
Fabian drinkt om de 3 uur ongeveer aan de borst en op het KDV zit er ook ruim 3 uur tussen. 's nachts komt hij ook om de 3 a 4 uur ongeveer.
Mn meisje is nog niet zover, maar drinkt nu 5 keer per dag. Overdag 4 uur ertussen. 's Avonds minder lang ertussen want krijgt ze om 21.00 en dan naar bed tot 07.00 Heerlijk! Denk dat we tegen die tijd wel op 4 voedingen zitten. En als het er nog 5 zijn prima hoor.