Omgekeerd, ik kreeg na een winterbaby een baby in het voorjaar, en het viel me op dat ik een aantal dingen die ik bij de eerste echt veel gebruikt had, nu in de kast bleven liggen. Ik zou dit dus aanschaffen: Een warme jas of berenpakje voor in de kinderwagen (en die je baby ook aan kan als je na de geboorte naar huis gaat, mocht je niet thuis bevallen) Rompers met lange mouwen Mutsjes Dikke sokjes of sloffen voor als je naar buiten gaat Een dekentje (evt een wikkeldeken) voor in de maxicosi en die je evt ook in de kinderwagen kunt gebruiken. Lekker dekentje voor in huis/tijdens het voeden/tijdens het knuffelen/in de box
Voetenzak voor de maxicosi En idd rompers met lange mouw, ik vind ze echt een ramp, maar in het begin wel nodig gehad.
Ook hier een winterbaby op komst... ik lees graag mee haha Ik hoorde idd ook dat rompers met lange mouw verschrikkelijk zijn Makkelijker is bijvoorbeeld een vest
Oeh, de teddy voetenzak voor de maxi cosi. Super mooi en zo fijn. Heb hem contant gebruikt. In de maxi cosi maar ook in de kinderwagenbak.
Bedankt voor alle tips tot nu toe! Onze dochter heeft ook rompers met lange mouwen aangehad maar ik vond het wel meevallen haha.
Een lodger minibunker! Lekker warm in de Maxi-Cosi en ook makkelijk te gebruiken in de kinderwagenbak.
Ik lees ook mee, onze frummel wordt begin januari verwacht dus ik was ook al op zoek naar winter tips De koeka voetenzak met teddy voering vind ik zelf erg mooi en ziet er warm uit Jammer dat dat spul zo duur is
Hebben jullie eventueel een winkel/website waar zo'n teddy beren pakje te koop is? En in welke maat kopen jullie zo iets, wel op de groei denk ik?
Ik Vond een vest echt absoluut niet handig. Weet je wat het is met die lange mouwen rompers.. je moet er handigheid in krijgen. Je moet bij de pols gewoon de romper vasthouden en dan is er niks aan de hand
Je kan die berenpakjes overal wel kopen. Hm, prenatal GAP etc. Ik had meteen mt 62. Op begin verzuipen ze er wel beetje in, maar anders zo zonde... Die teddy voetenzak kleur stone en dark grey gaan denk ik eruit qua kleur, want die zijn nu bij winkels afgeprijsd (koeka webshop sowieso). Zijn nu 53 euro, scheelt toch 30%. Moet natuurlijk wel je kleur zijn.
Ik wacht nog met dat soort dingen kopen tot ik weet hoe groot de kleine is. Dochter was zo klein. Maat 44 was eigenlijk nog te groot. Als ik zo'n berenpakje koop in 62 en het is weer zo'n kleintje dan past ie in de zomer pas