doe ik wat verkeerd?

Discussion in 'Borstvoeding' started by silly88, Apr 19, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. silly88

silly88 Fanatiek lid

Jan 11, 2010
    1,429
    0
    0
    nou ben ik sinds 5,5 maand begonnen met bijvoeding. die kleine sliep al 2 maanden slecht maar nadat ik hier mee begonnen ben slaapt ie door
    het is een goede eter. na 1 dag had ie het door en ging het perfect. happen, kauwen en doorslikken.. geen stukje gaat verloren ;)
    al snel bij de groenten ook met fruit gestart. ook dat is allemaal zo weg.
    maar soms na borstvoedingen blijft ie maar vragen om eten. ook word zn geduld minder. hij moet eventjes een minuut of soms 2 wachten op de tsr maar dan maakt ie er zo'n probleem van met huilen en boos worden. ja met vast eten is het hap slik weg natuurlijk
    doordat ie steeds blijft vragen om eten ben ik ook maar met een broodkorst begonnen sinds gister. nou zelfde verhaal. even snel 2x sabbelen, kauwen en weg. en dan weer het jonge vogeltje die voor me zit :p

goed, hij eet echt veel vind ik met zn groenten, fruit en met brood ook. in ieder geval dat gevoel krijg ik. grote hoeveelheden. 4 eetlepels groenten krijgt ie wel weg en volgens mij zal ie best ook een boterham helemaal weg krijgen

dit is zn schema (ong) nu:

6.30 borstvoeding
    9.30 borstvoeding
    10.30 fruit
    12.30 borstvoeding
    13.00 broodkorst
    16.00 borstvoeding
    17.30 groenten
    19.00 borstvoeding
    20.30 borstvoeding, * deze wil hij soms wel en soms niet

maar is dit niet teveel? goed, ik kan niet minderen want hij heeft gewoon echt honger. maar had verwacht dat door vast eten erbij hij minder melk zou drinken maar dus niet. ook al koMT er meer vast voedsel bij, hij blijft evenveel drinken

is het nou echt teveel of zie ik spoken? of doe ik iets verkeerd?

Share This Page