Ik kreeg vandaag een mailtje van de etos dat ik de babydoos kan ophalen, maar dat ik eerst moet bellen. Wie heeft dat gedaan, wat vragen ze allemaal en is de doos de moeite waard?
Huh vreemd.. Hier stond alleen als de mail niet werkte of wat ook dat je dan moest bellen als je mail niet ouder was dan twee weken.. Mijne was verlopen dus ik verwacht binnenkort de ophaalkaart per post te krijgen..
Dit is het mailtje: Beste , Tijdens je zwangerschap heb je de Zwanger Box vol fijne cadeaus opgehaald bij een Etos bij jou in de buurt. Bij je aanmelding heb je ook je uitgerekende datum ingevuld. Deze datum is inmiddels verstreken en de Baby Box staat voor je klaar! Wil je de Baby Box ontvangen? Bel dan onze klantenservice via 088 550 0183. Als bovenstaande situatie niet van toepassing is op jou, dan kun je dit ook aan onze klantenservice laten weten. Alvast hartelijk dank! Hilde Tholen Hoofdredacteur Ouders van Nu P.S. Let op! Vanaf heden heten de Felicitas Zwanger Box en Baby Box de Ouders van Nu Zwanger Box en Baby Box. Bij onze dochter kreeg ik ook een mailtje om uit te printen maar dit snap ik niet helemaal.
Oh wacht, zie dat dit om de box gaat als je kindje al geboren is.. Geen idee meer hoe dat bij mijn vorige zwschap ging..
Vorige zwangerschap werd ik gebeld en kreeg ik daarna de ophaalkaart. Ben benieuwd of meer mensen dit mailtje hebben gehad. De box is net overgegaan van felicitas naar ouders van nu.
Ik zou bellen/ langs gaan bij de winkel en het vragen. Bij het aanvragen van die doos moet je een telefoonnummer geven omdat ze controleren of je adres gegeven correct zijn. Doen ze dit werkelijk?
Ze kijken alleen je gegevens na. Dus je uitgerekende datum etc, en je adres en postcode. Ik had ze toevallig vorige week gebeld na het ontvangen van de e-mail. Ondertussen heb ik de zwanger doos op kunnen halen.
Oh idd...dit gaat om de baby box, sorry! Ik zou ze gewoon even bellen, ze vragen alleen je gegevens na.
Wag gek, ik kreeg afgelopen week eerst een mail maar had het niet gezien, toen hebben ze de kaart opgestuurd maar kreeg hem gisteren de doos met de post,