Welke borstkolf?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door MamalovesJ, 28 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
  2. frommel86

frommel86 Actief lid

16 dec 2011
    483
    0
    16

Dat was ook de rede dat wij hem namen, kon direct in de fles leek ons enorm handig en discreet. Nou ben daarna dus mega blij geweest met mijn handkolf. Alhoewel ik nu dus al bezig ben of ik dat ooit weer zo wil. Ben nu 23 mei uitgerekend en zie dr een beetje tegenop. WIl het zeker weer proberen, maar zal het ook minder lang doen nu. WErkte toen nog voor een baas ook en nu zelfstandig als gastouder en dat lijkt me dan ook weer niet zo handig haha. Wij gaan het nu dus indd eerst met de oude kolf proberen en live voeden. Ik zou ook even wachten en eerst huren of van een goede vriendin lenen.... Vond de handkolf prima en niet duur trouwens ik had er binnen een paar minuten zo 2 volle avent flessen mee. Voeden deden wij m et de difrax flessen.

3. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Ik heb een avent handkolf. Ideaal toentertijd met zakjes die je kon invriezen.
    Tegen de tijd dat ik ging werken na 3 maanden had ik genoeg voor een maand al liggen.

4. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik had bij de thuiszorg winkel de Medela Symphonie gehuurd om m'n borstvoeding op gang te helpen. Hielp heeeeeel goed! Te goed eigenlijk want ik had continu lekkage.
    Daarna gebruikte ik die handkolf van Avent

5. MamEllen

MamEllen Actief lid

18 sep 2013
    148
    0
    0
    Ik kon met de handkolf niet overweg, ik heb een medela elektrische kolf, ik had eerst een dubbele die vond ik het fijnst, helaas legde die het loodje. heb nu dus een enkele, maar ik vond hem erg fijn!

6. Lilou83

Lilou83 Bekend lid

14 jan 2014
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
  7. beebielove

beebielove Bekend lid

18 jan 2012
    957
    33
    28
    Ik had de philips avent enkelzijdig elektrisch welke ook handmatig is te gebruiken, heb m drie maanden gebruikt.. Je mag m overnemen ( voor 30 euro) van me, alles zit erbij inclusief flesjes en potjes ;). Ben zelf na 3 mnd overgegaan op n medela freestyle omdat ik veel en vaak moest kolven toen schoot dubbelzijdig iets meer op..

8. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Hahaha ze hebben allerlei soorten en maten en met een sjaal om zie je niks. Laten we wel wezen, kolven ziet er sowieso niet uit. En als je een jaar fulltime kolft, is zo'n ding nogal levensreddend ;)

9. Lilou83

Lilou83 Bekend lid

14 jan 2014
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Da's waar :D

10. nono

nono Niet meer actief

Ik heb de Medela swing en ik vind 'm ideaal! :) Heb over de difrax niet zulke goede verhalen gehoord/gelezen.

Deel Deze Pagina