Hallo!! Ik was eigenlijk even benieuwd: Hoeveel waren jullie eigenlijk kwijt voor de complete babykamer (ledikant/kast/commode) + kinderwagen + box + maxi cosi gekocht bij een babywinkel?? Dus niet 2e hands of zelf in elkaar gefrutseld. Wij zijn nu rond de 2600 kwijt voor al deze spullen incl. Joolz Geo kinderwagen + Maxi Cosi Pebble + aerosleep matras set en een tegoedbon van 100. Normaal vraag je dit (buiten vrienden) niet echt aan kennissen vandaar dat ik m hier stel
Ik weet het nog van 8 jaar geleden en ga daarom nu voor sommige items 2e hands omdat ik weet hoe kort ik er toen gebruik van heb gemaakt en hoe weinig ik er zelf voor kreeg met 2e hands verkopen. 😉 Kinderkamer zonder matras en aankleding 2100 Kinderwagen met maxicosi en extra's zoals parasol enz 1400 Box zonder boxkleed 200 Aankleding kinderkamer, matras, boxkleed, badje met toebehoren, kruiken enz enz... 750. Totaal zonder kleertjes bijna 4500 euro totaal....
Hoi! Hier hebben we alles nieuw gekocht. Wij waren kwijt: Babykamer 265 (ledikant, commode, kast) Kinderwagen 560 (incl. Maxi-Cosi, regenhoezen en parasol) Box 130
Wij hebben met onze dochter alles nieuw gekocht. -Babykamer 388 Euro -Kinderwagen 429 Euro(incl.maxi-cosi, luiertas, parasol en voetenzak) -Box ongeveer 80 Euro (incl.2 boxkleden) Nu bij onze ongeboren zoon moeten we wel een nieuw matras kopen en een nieuw matras. Commode gisteren voor 25 Euro van een oud-collega overgenomen. Waarschijnlijk krijgen we ook nog een box van hun. Koop nu veel meer dingen in de aanbieding als bij onze dochter. Luiers bijvoorbeeld en dekens voor in de ledikant ook met korting gekocht. (ook al 3 pakken gratis luiers van Kruidvat, Etos en Pampers)
Voor mijn hele baby uitzet (zonder luiers, kleding en verzorgingsproducten als zwitsal enzovoort) was ik 4100 euro kwijt. Dus box met toebehoren, ledikant met toe behoren enzovoort, commode met toebehoren (heb wel 2x een commode omdat ik boven op de slaapkamer geen water heb dus heb ook beneden in de badkamer een commode)
1000 euro babykamer 850 euro kinderwagen joolz Maxi cosi kregen we gratis bij de wagen. Box hebben we cadeau gekregen..
Voor de kamer inclusief matras etc, kinderwagen, wipstoeltje en paar decoraties voor de kamer waren we ongeveer 4500 kwijt
De kinderkamer: 850.- (commode, ledikant en kast) Kinderwagen: 550.- (inclusief maxi cosi, regen hoezen, voetenzak en luiertas) Box: 150.- (inclusief 2 boxkleden) Een totaal van 1550 euro De dingen die je ernaast koopt vind ik het vooral duur maken!
Bij de eerste duizenden euro's. Nu in totaal voor kamer, kinderwagen Bugaboo, box incl. boxkleden en maxi cosi Pebble: 330,- 🙃 Tweedehands inderdaad..
Behang en verf: 100 euro Nieuwe pvc vloer: 550 euro Gordijnen: 100 euro Wieg: Familiewieg, dus gratis Wieg matras: 10 euro Ledikant met matras, excl. beddengoed: 150 euro Commode (Ikea Hemnes dressoir): 225 euro Kinderwagen (Joolz Day Earth), incl luiertas, boodschappentas XL, cupholder, excl voetenzak: 950 euro Maxi Cosi Pebble met Easybase, excl voetenzak/wikkeldeken: 260 euro Box met 2 boxkleden: 200 euro Schommelstoel (helemaal opgeknapt, via marktplaats): 40 euro Totaal: 2585 euro ( )
Ok... Om ruimte te creëren hebben wij wel een vaste trap moeten maken naar zolder, de heteluchtinstallatie vervangen door radiatoren, nieuwe cv ketel en alle afwerking op de nieuwe zolderkamer. Vandaar dat ik bespaar waar mogelijk is. Lang leve marktplaats en Facebook koopjeshoeken 🤑
Maxi cosi; 50 euro (+150 tegoedbon) Kamertje (incl kast en wandrek) 1587 euro Box 160 euro (+140 euro tegoedbon) Kinderwagen (incl accessoires) 1690 euro Alle meubels inclusief aankleding waren we 7500 euro kwijt geloof ik. Exclusief kleertjes. Alles nieuw!
Niet alles nieuw. Kamer voor 2 babies. Maar ik weet wel wat het nieuw had gekost dus noem ik voor alles nieuwprijs: - twee ledikantjes sundvik compleet incl beddengoed. 500. - commode hemnes 129 - kledingkast hemnes 300 - slaapbank hemnes met matras 325 + 120 beddengoed. - kleed 30 Abc combi kinderwagen compleet 300 Abc duo zoom kinderwagen compleet. 800
Woh, sommige totaal bedragen zijn best flink. Zullen vast hele mooie spulletjes zijn! Hier 499,- voor het kamertje box 90,- wagen 700,- (maar die hebben we gekregen) en de maxicosi hoorde daarbij. Ik denk aan de overige spulletjes, matrasje, badje ed dat we nog zo'n 200,- hebben uitgegeven.
700 EUR voor het kamertje Box is geleend Kinderwagen 1500 EUR (bugaboo donkey duo) Maxi cosi 250 EUR denk daarnaast ook nog wel 600 EUR uitgegeven aan allerlei dingen (matrasje, wipstoeltje, lamp, decoratie kamertje etc)
Hier een mix van nieuw en 2e hands Kinderwagen (mutsy, nieuw) 250 euro Maxicosi pebble 159 Adapters maxicosi 35 Family fix 135 Commode dressoir Hemnes 199 Matras 39 Aerosleep topmatrasje 55 dekentjes, hoeslakens, badje, badstandaard (2e hands) etc misschien 150 totaal. Verfkosten muur en meubels 50 euro Plank boven commode gekregen Box en kledingkast 2e hands en opgeknapt (via kringloopwinkel) 60 euro Schommelstoel antiek van mijn oma. Bedje is van mijzelf geweest dus enkel verfkosten aan gehad Totaal dus zo'n 1130 euro
400 Ledikant + Commode 650 Mutsy Evo Urban Nomad + maxicosi citi Totaal 1050 Geen box gekocht, vinden we overbodig. En geen kleding kast want we hebben een inbouwkast in de babykamer.
Alles tweedehands. Kamer: 300 Box bopita met lade: 20 Kinderwagen had ik nog maar 7 jaar terug gekocht voor 100 euro incl maxi cosi.
Ledikant, commode, kast ongeveer 500 euro Matras 150 euro Kinderwagen incl. Maci Cosi 500 euro Box incl. Boxmatras 80 euro In totaal ongeveer 1500 euro kwijt geweest incl. Gordijnen, verlichting enz. Alles nieuw. Kunt het zo duur maken als je zelf wil. Achteraf gezien zou ik wel een duurdere kinderwagen gekocht hebben.