Ik heb ook een Baby's Only boxkleed er in! Haha toevallig. Ik heb net even een fotootje gemaakt. Ik was zelfs helemaal terug naar Babypark gegaan omdat ik dacht dat die boxkleed van mij was mislukt of zo. Ik wilde hem omruilen voor een andere (precies dezelfde) Maar het bleek dat alle boxkleden er zo in liggen. Heb in de winkel heel veel boxkleden er in gelegd om te kijken hoe die er in liggen. Raar... Die boxkleed hoort ook 80x100 cm te zijn. Heb jij er ook een boxmatras onder? Die Baby's Only boxkleed is heel dik, maar toch is het hard als je er niks onder legt
Het is de basic shine. Ik krijg idd heel veel complimenten van vrienden. Box kreeg zelfs meer aandacht dan m'n baby bij het kraambezoek haha
Ik heb mijn kamer maanden geleden als besteld, een Twf kamertje. Jammer dat ik hem toentertijd niet heb besteld. Hij is nu 255 euro zag ik net. Hoeveel heb jij betaald?
wij hebben een box (pascal wit) online besteld. Wilde er ook graag 1 met lade en ronde spijlen. voordeelboxen.nl, goedkoop en een mooie box. Uiteraard vind ik de strakke brede spijlen mooier, maar het schijnt zo te zijn dat kindjes eerder kunnen staan en optrekken in een box met ronde spijlen. Ze kunnen er beter met hun handjes omheen. Dan gaat functionaliteit voor mooi!
Wij hebben de voorkeur voor een box met brede spijlen. Mijn neefje stond bij mijn moeder eerder in de box dan bij mijn schoonzus omdat mijn moeder dus ronde spijlen heeft. Dus nu gaan we voor een box met ronde spijlen en geen lades omdat ik mezelf ken en er alles in ga opbergen. Koop er wel een mooie boxzak bij.