Ik heb een kledingkast op de babykamer met daarin een roede. Aan die roede heb ik kleerhangertjes met shirtjes en vestjes. Nu leek het mij misschien wel aardig / handig om ook de broekjes te kunnen ophangen. Ik heb ze nu gewoon tweemaal dubbel gevouwen en in een laadje. Wat is nu het makkelijkst? --- aan broekhangers in een kledingkast hangen --- opvouwen en in een lade of kastje En de kleding die jullie de baby aan willen doen, leg je die alvast klaar op de commode? Of hebben jullie daar extra haakjes, hangers of weet ik 't voor?
ik heb juist alle kleren in de commode liggen, zodat je nooit naar de kast hoeft als je kindje op de commode ligt! in de bovenste la alle kleding die hij nu pas en in de la eronder kleding een maat groter, en de onderste la kleding die te klein is haha en in de kast de hydrofiele doeken en voorraad beddengoed, slaapzakken,luiers en alle andere zooi
Ik heb de broekjes opgevouwen in de kast liggen. Leg de kleertjes altijd de avond van tevoren klaar op de commode. Heb geen kleertjes in de commode liggen, alleen de rompers.
Dit! Hier jurkjes en vestjes opgehangen, pyjama's, shirtjes en broekjes opgevouwen, maillots en sokken in twee aparte bakjes in de kast. Rompers, omslagdoeken/badcapes, hydrofielen en spuugdoejes in de lade van de commode.
Werkelijk? Is dit echt een vraag? ....... Joh.. nou.. als je het echt wilt weten ... broekjes liggen shirtjes hangen rompers liggen sokjes opgerold in een mandje en dat allemaal in de kast in de commode luiers, hydrofiel doeken, beddengoed, waskussenhoezen Kleertjes leg ik niet klaar.
ben nogal van de setjes. Dus hier hangt alles in de kast. Broekje met shirtje bijelkaar. op een knijperhanger als het geen lusjes heeft en anders op een gewone hanger. Sokken in een mandje in de kast. Beddengoed, slaapzakken in de kast. Badcapes in de kast. Hydrofiele luiers in de kast Rompers in de la van de commode, luiers in la commode. Flanelle luiers in de commode (gebuikte ik bij poepbroeken zodat ik niet tig aankleedkussenhoezen hoefde aan te schaffen) Badspul, bodylotion, neuspeertje enz in mandje evt medicijnen zoals hoestdrank neusdruppels in la commode in een ander mandje.
ik heb alleen luiers, voorraad doekjes, beddengoed en hydrofiel doeken&washandjes in de commode. broekjes liggen opgevouwen in de kast je gaat die toch niet ophangen?? doe ik met mn eigen broeken ook niet
Broekjes liggen, shirtjes ook, truien en blouses hangen. Rompers, rokken, kwijlslabben en pyjama's in de comode. Ik leg geen kleertjes klaar en als ik dat wel doe, dan leg ik ze gewoon op de commode neer als setje als ik moet werken en mn man ze aankleed.
Hier hebben we alleen een commode waar alles inlicht.en nog 3 bakken met een klep aan de voorkant op elkaar gestapeld waarin het beddengoed zit.maar als je dingen liever ophangt vooral doen.als je maar zorgt dat je kleertjes op de commode hebt zodra je gaat verschonen zodat je niet weg hoeft te lopen van de kleine.
Bij mij hangt niks. Ik vind die hangertjes reuze onhandig. Dus heb bakken waar alle kleertjes in liggen.
Voor de geboorte hingen de broekjes samen met de shirtjes in setjes. Maar na 1e gebruik liggen de broekjes opgevouwen onder in kast. Veel te veel gedoe O ja de kleertjes pak uit de kast voor ik hem uit bed haal.
Ik heb voor de eerste maatjes de broekjes bij het truitje/shirtje als setje opgehangen. Worden de kleertjes straks groter (vanaf maat 74 denk ik), dan vouw ik de broekjes op en hang ik de bloesjes enzo nog op, en de broekjes en shirtjes niet meer. Voor nu was het voor mijn man ook wel handig dat de setjes gewoon compleet zijn zoals ze zijn. De rompertjes liggen bij de luiers in de commode, dus de eerste noodvoorzieningen zijn bij de hand zonder bij de commode weg te hoeven lopen. Als ik ga wassen en aankleden leg/hang ik de kleertjes vast klaar. Er hangt ook meestal wel een setje aan het haakje boven de commode, voor als echt alles vies was... dan pak ik die.
Hier ligt alles behalve blouses. Voor de jongste ligt alles nog in de commode. Vanaf maat 62, broeken en shirts in de kast, rompers in commode. Ik leg net voor het wassen klaar wat ik nodig heb. En als mijn man het moet doen staat het of op papier of leg ik het alvast klaar. Eerste setje voor na de geboorte lag in wieg op onze slaapkamer, voor het grijpen indien we toch naar het ziekenhuis zouden moeten..
Bij mn dochtertje van 3 liggen alle broeken gewoon opgevouwen. Alleen de jurkjes hangen. De jongste heeft geen gewone kast. Alleen een (grote) commode. Ik heb alle kleding in de commode liggen. De broekjes liggen opgevouwen op zn kant. Zo kan ik van bovenaf alle broeken en kleuren zien. Hetzelfde met de shirtjes. Er liggen 2 maten in. Ik leg voor een hele week setjes klaar. Ik heb 1 lade waar deze inliggen. Zo hoef ik s morgens niet te lang te zoeken wat ik haar aan wil trekken. Trek zo een wetje uit de kast en als het bijv te koud is, pak ik een andere. (Ik bben daar s ochtends anders veel te lang mee bezig,. )
Ah, op zulke antwoorden zat ik te wachten. Dankjewel! Dacht al wel dat er iets gewoon veel praktischer was! En de meeste van jullie hebben dus broekjes liggend, goed om te weten. Dankjulliewel allemaal !!! Ik denk dat ik de broekjes dan ook maar liggend laat. En heb ook bij sommige kleding wel setjes (in gedachten), maar het schijnt vaak voor te komen dat alleen onder of boven vies is en dat je dus vaak al snel mixt. Misschien moet ik daarom helemaal niet in setjes denken. Dat doe ik ook niet bij mijn eigen kleding. Dus: Belangrijkste dingen in commode. Rest van kleding in kast. Zit ik me nog af te vragen wat ik handiger vind qua hydrofielluiers, want daarin verschillen jullie voorkeuren nogal.
Hier heb ik alleen overhemden en vesten aan een hangertje omdat ik dat waardeloos vouwen vind, de shirtjes en broekjes liggen gevouwen in de kast net als rompers en bolletjes sokken. Setjes mixen zich hier ook op. Dingen bij elkaar bedacht en dan zul je net zien dat ze spugen en je een ander shirt moet zoeken bij de broek. Pak alle kleertjes voor ik m uit bed haal behalve als we bv een feestje hebben en ik wil m wat specifieks aan, dan leg ik t klaar zodat vriendlief ook de kleding pakt die ik had bedacht. In de commode liggen bij ons luiers, billendoekjes, hydrofielen medicijnen, vaseline, billencreme en luierzakjes. Vind hydrofielen in de commode t handigste omdat ik die nog wel eens halverwege t verschonen nodig blijk te hebben en dan kan je er zo bij. Als ze bv plassen als de luier uit is en in ons geval om onze handen aan af te vegen na het insmeren met vaseline (moet vanwege eczeem)
In de kast heb ik vestjes, jurkjes, jasjes. Ook de kleertjes die nog te groot zijn of alweer te klein zijn. In de commode heb ik dan alle kleertjes die ze nu aan kan. Die pak ik dan wel van de voren en leg het naast het aankleedkussen. Hydrofiele luiers heb ik ook in de commode.
Broekjes liggen, en setjes heb ik bij elkaar liggen, dus het shirts met het broekje bij elkaar, lekker makkelijk pakken! Hydrofiels liggen hier in de commode, lijkt me handig, kun je er zo 1 pakken als je er 1 nodig hebt, stel je voor dat de kleine er ineens een plassende van maakt ofzo haha, dan kan ik zo een doek grijpen zonder me om te draaien.