Quinny speedi

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door MaaikeS, 6 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Wij hebben een Quinny speedi, alleen is nu na veel gebruik het inklap systeem kapot gegaan, dit schijnt een kwaaltje te zijn, wat ik er van kan vinden op internet, het inklap systeem werkt via 2 kabeltjes die boven in de kinderwagen zitten, alleen dit kan je gewoon niet los halen, manlief heeft alles al geprobeert.

Nu schijn je dus het bovenste stuk gewoon helemaal te moeten vervangen van het frame, maar weet iemand waar je deze kan halen ?

Het gaat om de kinderwagen waarvan het plaatje is bijgevoegd.

Bekijk bijlage 135308

2. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Ik zou gewoon even er mee terug gaan naar de winkel waar je hem gekocht hebt.

3. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Wat Wup zegt zou ik ook doen.
    Is het pinnetje erin geschoten? Wij hebben deze kinderwagen ook en ons is verteld dat het makkelijk te verhelpen is, maar in de winkel konden ze het ook zo voor je doen. Stom dat ik niet precies weet wat je moet doen, ben dat weer vergeten....
    Iets met op de kop houden?

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Deze klacht kun je niet zelf repareren. Het onderdeel is ook niet los te bestellen en kan alleen bij de fabrikant vervangen worden.

5. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Het zijn 2 kabeltjes die naar het opklap systeem gaan,
    de ene is gebroken en de andere bijna....dat is dus inderdaad niet te vervangen, je kan hem nu wel inklappen door de pinnetjes met de hand in te drukken, maar ja het is toch fijner als hij gewoon werkt zoals het hoort ;)
    maar zal vandaag is gaan bellen!

6. rieanne

rieanne Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.138
    0
    0
    deventer
    Ik had mijn speedi ook kaduuk, wij hebben hem laten opsturen naar quinny en hij is gratis gemaakt, bij ons moesten de beugels waarmee je de duwstang vastzet worden vervangen.
    binnen een kleine week had ik de wagen terug, hoop dat het bij jou ook zo gaat!

7. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    De Quinny die iik had, ook een Speedi, had dit probleem dus ook.
    Erg vervelend.
    Hoop dat ze het gratis voor je maken want ik vind het niet kunnen dat zoveel Speedi's er last van hebben..

Deel Deze Pagina