Hier ook al ruim 5 jaar een tevreden slaper op een Swiss Sense boxspring. Ook electrisch verstelbaar maar dat zouden we volgende keer niet meer doen, dat gebruiken we echt nooit. Ze hebben ook outlet winkels. Misschien daar eens kijken?
Wij hebben een heerlijke boxspring van Beter Bed. Daar heb je vaak leuke acties en variërende boxsprings qua prijs en kwaliteit en er is nog klein beetje onderhandelruimte (gratis dingen erbij zoals beddengoed, hoeslakens)
Wel een zachte topper. Maar de matrassen vind ik zelf wel meevallen. Ik zal het hem eens vragen want vind het wel een goede.
Helemaal top! Want bij ons is dat wel gebeurd door de zachte matrassen en nou hebben we stevige en wat harde matrassen.
We hebben nu 8 jaar een norma. Destijds rond 2800 euro. Vreselijk bed, heb er nog geen nacht lekker in gelegen. Nu eindelijk komt over 2 weken ons nieuwe bed, een auping. Ruim 5000 euro maar uit het verleden weet ik dat dat iedere euro waard is. Ik ben rugpatient en een slechte slaper en vind een goed bed dan ook echt heel belangrijk
Wij hebben ook een Swiss Sense met 2 losse matrassen en 1 grote topper. Was in de aanbieding voor rond de € 1.750,- met 2 kleine voetenbankjes erbij
Ja die heb ik ook super heerlijk. Via de klanten service had ik meer keuze in de pootjes en snellere levertijd...