Welke boxspring hebben jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door Aszz, 26 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nou, de titel zegt het al ;)

Momenteel hebben wij een waterbedboxspring, maar wij willen een nieuw bed.
    Waterbed bevalt ons qua liggen erg goed ( het zijn meer watermatrasjes ) maar qua onderhoud minder. Elke keer die conditioner, schoonmaken, ontluchten, bladiebla. Geen zin meer in en we willen een nog groter bed.

Nu zijn we langs een aantal beddenzaken geweest, ik heb wat gespeurd op het internet, maar wij zien door de bomen het bos niet meer.
    Wij twijfelen tussen een Pullman, Sand of Ubica.
    HEEELLLPPPP!! :p

2. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Wij zijn bij Goosens geweest voor onze boxspring

Boxspring Future :: Meubeltrack.nl - vind voordelige banken, stoelen, tafels en kasten online

Alleen dan hebben wij eentje van 180 cm bij 220 m lang (mijn man is net geen 2 meter namelijk en ligt normaal altijd met de benen buitenboord hihi)

En in het antraciet ipv donkerblauw.

We hebben 2250 euro betaald ervoor inclusief gratis hockers en extra goede matrassen die 100+ kilo kunnen hebben (ik weeg iets eronder maar die andere waren echt te zacht voor me)

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oké, bedankt!

Goossen zit hier niet echt in de buurt. Een Ikea ook niet, maar we hebben wel een ruim budget dus dat scheelt.
    Wij willen er 1 van 200 x 220 :) We hebben nu 180 x 200 , maar we willen allebei RUIMTE als we slapen ;)

4. WLE

WLE Niet meer actief

Wij hebben een auping boxspring 200 x 220 met hoofdbord bekleed met zilver/grijs satijn en topper (dekmatras) 6000,- maar slaapt als een wolkje!
    Een hele aanschaf maar is het geld dubbel en dwars waard.
    En.. door de consumenten gids als beste boxspring getest!

5. Within

Within Niet meer actief

Wij hebben er 1 van IKEA, elektrisch, 220cm lang (man is 1.97) en beide een ander matras kwa hardheid. heeft ons 1300 euro gekost!

6. Delta

Delta Niet meer actief

wij hebben een heerlijke boxspring van dedroomerij.nl

1.80 bij 2.00 meter we waren 589 euro kwijt

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oeh, ik zal eens even zien of er een auping dealer in de buurt is. Die ook maar eens testen.
    Heb er ooit op 1 gelegen en dat vond ik een verschrikking, dus ja, ik ben een beetje 'anti auping'.

Evaa, ik ga op die site kijken! Die prijs is wel heel mooi.

8. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    wij zijn ook anti auping mijn vader kreeg er juist rugklachten van die hebben nu een ander systeem gekocht, betaal je veel geld maar dan moet je nog over... auping betaal je voornamelijk om de naam, mensen vergeten vaak dat niet elke systeem voor elk mens geschikt is dus er is niet zoiets als "best getest" want voor elk mens heb je een ander systeem...

9. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Wij hebben lang getwijfeld tussen een eastborn of een auping. Zijn uiteindelijk voor de auping gegaan omdat we die qua uiterlijk mooier vonden maar qua kwaliteit ontliepen ze elkaar neit.
    Wij hebben ook een 180*220

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Bedankt dames! Wij hebben proef gelegen op een Ubica en die vonden wij echt goddelijk liggen. Was vooral door de topper.
    Alleen op internet lees ik er weer slechte verhalen over. Moeilijk!
    Eastborn nog niet op gelegen, moeten we ook maar eens even doen.

11. Aszz

Aszz Niet meer actief

Was deze trouwens, maar dan met een 2 persoon topper.

12. bumpie

bumpie Niet meer actief

wij hebben hem van ikea. 180x220. Ik vind het een heerlijk bed:D

13. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Karlsson elektrische boxspring Odense

1.80 bij 2 meter dus lekker groot.

heeft ons toen 3500 gekost en heb er nog geen seconde spijt van gehad. heb eerder een boxspring gehad maar dat was echt een flutding. ivm met rugklachten (ondertussen hernia) is voor mijn een goed bed wel een vereiste.

een bed mag best wel wat kosten vind ik. wij hebben op ons bed 10 jaar garantie en je ligt er 1/3 van je leven in dus waarom niet wat extra uitgeven. in een auto zit je nog minder en leg je zo een paar duizend euro voor neer

wij hebben ook de kastjes op de foto

14. Delta

Delta Niet meer actief

ja wij slapen er goed op !

15. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oh die is ook mooi. Zal het merk een googlen.
    Budget is niet zo'n punt, maar meer dan 6k willen we niet uitgeven hoor! Maar goed, daar is heel wat voor te krijgen dacht ik :)
    Bedankt dames!

Deel Deze Pagina