welke boxspring???

Discussie in 'De lounge' gestart door ella27, 8 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Only me

Only me Niet meer actief

180x220 bij Matrasdirect of zo.

Waren 999,00 euro kwijt en het is DE GROOTSTE MISKLEUN DIE IK OOIT GEKOCHT HEB!
    Matras zakt snel door, topper is klote, en stoot constant mijn tenen aan die stomme poten :) Helaas alles al buiten garantie!

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

wij hebben een boxspring van 180x210 van swiss sense, super tevreden over en ze hebben een heeele goede service!

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Je bent de eerste van wie ik lees / hoor daar een bed gekocht te hebben! Grappig.
    Ik deel je mening hoor, service is prima!

4. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Mocht je ook bij Beterbed gaan kijken let dan op dat je niet misleid wordt.
    Wij zagen in de winkel een hele mooie staan voor 800 euro.
    Bij navraag bleek het dus dat degene die er stond ruim 1500 euro was.
    Wilde je hem voor 800 dan kreeg je er geen topdekmatras bij en
    matrassen van veel mindere kwaliteit.

5. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    klopt inderdaad. er staat dan een leuk bedrag bij een prachtig bed maar dan krijg je echt de basis zoals boxspring met bassismaat 160/200(niet verstelbaar terwijl voorbeeld verstelbaar is) en 2 zeer goedkope matrassen terwijl in de showroom een bed staat van 180/210 en zeer goede toppers. zo was ons bed 1700 euro maar wij wilde hem dus met toppers en electrisch en dan was het al snel 4000,- dan hadden we zoals afgebeeld en met 2 zeer goede matrassen.

die prijzen zijn echt lokkertjes

6. moray

moray Actief lid

28 feb 2008
    421
    2
    18
    pedagogisch medewerker
    rotterdam
    Wij liggen sinds twee weken op een boxspring van de Leen Bakker.
    Nou die ligt helemaal geweldig, kan ik je echt aanraden en hij was nog voor een leuk prijsje ook;)

7. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Wij krijgen over 2 weken onze nieuwe boxspring van Norma. Schijnt de meest verkochte boxspring in Nederland te zijn. Ze bestaan nu 125 jaar en daarom krijg je op iedere boxspring 1250 euro korting.

8. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Wij hebben hem met de standaard matrassen (waren nog 2000 euro kwijt!) maar nu na een jaar overweeg ik nieuwe matrassen te kopen. Wij zijn niet heel slank en het bed van mijn man kraakt nu al heel erg (wij hebben die verstelbare). Ik ga dus maar weer mijn spaarcenten aanspreken want dit is waardeloos... En ze hebben idd de M-line toppers erop liggen, die kosten geloof ik al 250 euro per stuk!!! Nou vind ik een topper niet heel belangrijk, maar een matras toch wel. Ik hoor die verkoper nog zeggen toen ik zei dat ik de matrassen toch wel zacht vond: Nee hoor mevrouw, deze zijn geschikt voor mensen tot 140 kg. En zo zwaar zijn we nu ook weer niet. :x

9. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ooh dat meen je niet....
    word je idd gewoon weer misleid...
    zal erom denken als we naar beterbed gaan!
    thanks meiden!

Fairy Tale , dat meen je niet zeg:(
    balen!

nou zo te horen moeten we er wel wat geld voor rekenen... ;)
    miss wordt het dan ook maar een ''gewoon'' bedframe met een dik matras!
    ligt ook lekker vind ik. Maar boxspring vind ik ook zo lekker liggen en leuk staan.

10. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    die matrassen die er op lagen zeiden ze ook tegen mijn vriend dat het wel moest gaan. makkelijk (hij weegt bijna 100kg) toen we verder gingen kijken zagen we bij de matrassen dat die ze ons aan wilde smeren maar tot max 80kg gingen. soms ben je lekker knus en dan liggen we samen op een matras :D dus dat hij wat extra gewicht aan kan is toch wel fijn haha. toen hebben we matrassen gepakt die tot 150kg kunnen dragen

als ze maar kunnen verkopen zeggen ze al snel dat het goed is

11. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Dat ligt eraan hoor, verstelbare bodems maken ze duur. Als je dat niet per se wilt, valt het volgens mij wel mee. :D

Dan zijn we daar vast mee opgezadeld! Nou begrijp ik waarom we na een jaar al in een kuiltje liggen. ;);)

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hier viel die verstelbare bodem juist mee. We hadden 1 willen kopen die niet verstelbaar was..maar voor dat beetje extra hebben we het wel gedaan ;)

13. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Mijn vriend en ik willen ook graag een boxspring! Ik las net dat iemand hier 1 van de leenbakker heeft, welke is dat? Aangezien ze daar verschillende soorten hebben...
    Ben erg benieuwd! ;)

14. meidenhuis

meidenhuis Niet meer actief

wij hebben de Andersson boxspring van beddenreus. 500 euro 4 jaar geleden.

De eerste week lag hij heerlijk maar sindsdien is het matras zacht ipv hard (nee geen zwaar overgewicht, hij 80 en ik 76 kilo)

Inmiddels liggen we in ee diepe kuil en soms voel ik de spiralen zitten/verspringen als ik mij omdraai...

Ik zou heeeeeeeeeeel graag zo'n nasa matras willen maar die zijn zo vreselijk duur!

Deel Deze Pagina