Wij hebben een karlsson van beter bed. Iets duurder dan 1000 euro, maar wij hebben afwijkende maten omdat mijn man erg lang is. Super bed!
Nou toevallig gister bij Ikea gekeken! De dunvik was best oké maar welke matras? Iemand ervaring met hovag of hyllestad?
Ja is die ook fijn en de matrassen? Ik heb ooit gehoord dat je bij een goed matras nooit hoeft te keren
Dat weet ik eerlijk gezegt niet denk dat je het beste echt zelf kunt gaan kijken wat je het lekkerste vind liggen, dit is zo persoonsgebonden.
Ja wij hebben echte boxen (met vering dus) 2 matrassen en een 2 pers. dikke topper. Ik draai eigenlijk alleen de topper elke 2 weken, de matrassen 1 x per maand ofzo. Ik heb er verder geen verstand van, maar lijkt me sws ook voor t luchten wel fijn om de matrassen te draaien.
Volgens mij was de hovag gekozen tot matras van het jaar vorig jaar. Maar ik zou sowieso eerst de matras testen en volgens mij mag je bij ikea je matras na aankoop ruilen als ie toch niet fijn is.
Swiss sense die heeft ook wat goedkopere modellen en die slapen heerlijk Er zit ook een outlet in elk geval in Rotterdam waar ze showmodellen voor minder verkopen, Maar daar kun je ook de huidige modellen nog nieuw bestellen. Is echt 1 van onze beste aankopen ever geweest
Ik ben ook een peer en juist pijn in onderrug. Balen zeg! Kun jij er geen andere matrassen op leggen? Last dat Lidl meradiso H3 beste uit de test kwam.
Ik denk dat je over elke winkel/merk wel wisselende verhalen hoort. Overigens schijnt de huidige eigenaar van swiss sense oud-eigenaar te zijn van Beter Bed, dus lijkt mij dat ze dan wel los staan van elkaar (wat ik ff zo gauw heb gevonden via google). Wij hadden voorheen een ledikant van beter bed, Maar vond dat vergelijkbare kwaliteit als ikea. Zolang je niet verhuist/hem niet uit elkaar haalt prima...maar liever niet verhuizen dus ermee Of misschien is ikea dan eigenlijk nog wel betere kwaliteit. Zal misschien ook aan t type gelegen hebben (was niet de duurste set in elk geval). Schoonouders hebben een boxspring van beterbed, maar vind die van ons toch wel echt een heel verschil hoor met die kwaliteit! Nu hadden hun wel een aanbiedings-/actie bed dus zal zeer zeker niet de duurste zijn geweest. Ikea heeft goede bedden doorgaans en je hebt een hoop keuze uit matrassen. Swiss Sense heeft overigens ook een 90 dagen proefperiode voor t matras.
Zag er 1 van 999 euro maar las bij review dat ie wat wankel was ofzo en zie geen matras specificaties.
Je kan het beste bij ikea gewoon eens de matrassen proberen. Daar zijn ze toch voor. Elk lichaam is anders. De een wil een stevig matras en de ander heeft liever een half stevig matras