Boodschappen..

Discussie in 'De lounge' gestart door Devilschase, 5 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    #1 Devilschase, 5 feb 2014
    Laatst bewerkt: 5 feb 2014
    Hoi lekkere winterkoninkjes van me.

Ik had laatst al iets geschreven over de C1000. Nu kom ik daar amper meer omdat je daar gewoon niet normaal boodschappen kan doen zonder dat je met sneeën in je handen thuiskomt van kapotte mandjes, je schoenen afgespoten moeten worden omdat je de halve groentenafdeling van de C1000 tussen je profiel hebt zitten en je gaar bent van het 20 minuten in de rij staan omdat ze 2 kassas open hebben en er 500 mensen in de rij staan, maar ach, ik moest toch boodschappen doen en had weinig tijd dus even, hup, de C in.

Ik eet de laatste tijd gezond en probeer goed op mn eten te letten maar wat ik nou weer meemaak. Ik loop zo door de supermarkt en denk, hey, een worstje voor vanaaf bij de borrel is wel lekker. Ik kijken op die ingredientenlijst, en wat zie ik? Zoetstoffen.. in worst? ja in worst. Echt? ja echt. Dus ik deze weer teruggelegd en een rundvleessaladetje gepakt. Ik kijk. Zoetstof. In salade? Ja, in salade. echt? Ja echt. Ook teruggelegd.

Nu loop ik zo door de drinkschappen heen en ik zie staan, Dr Pepper! Ik denk, nou ik heb al zolang GEEn frisdrank meer gedronken, ik neem 1 blikje mee, ff lekker! Ik kijk. Dr Pepper, ZOETSTOFFEN! Neeeeeee, zoetstoffen! In Dr Pepper, in de normale variant! Niets meer met suiker! neeeeeeee. Ik pak spa citroen, spa grapefruit, spa cactus, spa citrus, alles is met zoetstof! Echt ongelofelijk! Ik kan niet tegen zoetstof aangezien ik dan een koppijn krijg na het drinken van 1 slok, alsof ik de hele dag zwaar aan de whiskey heb gezeten en ik me alle dagen helemaal de knetter leeg schijt. En nu hebben ze mijn favorietje magikeensindemaandeenlekkerblikjefrisdrankDrPepper ook al vernietigd door die gore zoetstoffen! Zooo zonde. Waarom? WAAROM?

Zo, dat moest eruit.

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

1 reden : goedkoper..

stom he en er vaak nog light opschrijven op .. Ja light in de portemonnee..

glucose- fructose stroop is ook zo'n leuke..

3. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Hahahaha, ik lees dus jou stukje en dan wat er in je banner staat :D

Ik vind dat er tegenwoordig ook teveel zooi toegevoegd word, maar zoalng de consument (wij dus) het blijven kopen zal het ook wel blijven.
    Zo schrok ik dus laatst dat coolbest geen verse vruchtensap is, maar vruchtensap uit geconctreerd vruchtensap...en veel calorien :$
    Heb je geen biologische winkel in de buurt?

4. Mauw

Mauw Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.626
    0
    0
    Amsterdam
    Hahahaha! Als je je topic was begonnen met dag hertjes, was ik van de bank gerold. Hoe frustrerend het voor jou ook is.... Ik vind jou zoooo grappig!

5. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Ik had fricandeau mee genomen van de vers afdeling ah en keek op de ingrediënten lijst
    Dextrose, gist, en E621 :(
    Daar schrok ik ook behoorlijk van
    Belachelijk wat voor een zooi overal in gaat

6. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

tegenwoordig kan je beter een koe of varken kopen en die zelf vermoorden in je tuin en braden. Dan heb je tenminste vers.

7. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Nee stond geen light op want die producten koop ik standaard al niet. gewoon normale versie... Augurken zitten ook zoetstoffen in :(:(

8. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    en.. COOLbest hoeft ook voor het openen niet in de koeling. Is een verkooptruc, zodat je denkt dat het lekker vers is.. uhuh..

9. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Ja je zou het bijna doen
    Bijna.....

Als je echt suikervrij wil eten en drinken zijn er best wat lijsten te vinden op internet
    Maar dan schrik je je ook rot hoor
    Suiker zit echt overal in

10. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    En daar ben je verbaasd over? Is al lang zo hoor.
    Ik koop al zo veel mogelijk bij de bio supermarkt,jammer genoeg laat mijn budget het niet altijd toe...Die troep overal in :(

11. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Klopt, zoveel producten zijn verziekt. Wij gebruiken ook zo goed als geen zoetstoffen, stevia kan ik dan nog wel verdragen, de rest wil ik niet in mn huis. Maar ook de sappen uit concentraat en met aroma toegevoegd.... Dan ben je een dagje op bezoek, krijgt je kind appelsap, lees je het pak en denk je dat je echt zo naïef bent dat andere mensen dit dus wel aan hun kind geven!

Wbt augurken, er zijn er wel zonder zoetstof, even zoeken, die van markantmerk en van de jumbo ook geloof ik. Zelf hebben we ze nooit in huis maar mn ouders kopen ze ook zoetstofvrij.

Wbt worst/vleeswaren en rotzooi; daarom heb ik zo'n moeite met broodbeleg... Het ene is zoet, het andere zit rotzooi in...

12. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Ik begrijp het heel goed dat je dat doet alleen zit ik te wachten op het moment dat duidelijk wordt dat het eigenlijk een grootte zooi is nog erger dan de reguliere middelen. Het is allemaal troep en kan me eigenlijk niet voorstellen dat BIO nu echt zo bio is ...

Deel Deze Pagina