Ik vind ze allebei niet leuk Maar de eerste staat je echt duizend keer beter!! Je krijgt er een mooi open gezicht door!
naast elkaar zeker nog steeds de eerste! de tweede geeft je een iets boller gezicht vind ik ook is hij tuttiger en breekt op je ogen omdat het montuur iets lager zit. dus echt de eerste!
ja moet zeggen. draag zelf ook een bril en denk dan maar zo..... als het dan toch moet. dan maar een hele hippe. heb ik dus ook. tis met een bril zo... hij mag opvallend zijn, maar niet opvallen. deze twee vind ik saaiiiiiiiiiii en te groot voor ts. niet in de breedte maar in de hoogte zeg maar. maar goed das niet de vraag van ts. maar de 2de is dan nog net iets meer opvallender. vandaar 2. so hele uitleg
ER IS IETS RAARS BIJ MIJ AAN DE HAND... ik zie mijn berichten niet meer terug of zijn mijn ogen nu echt zo slecht
Ik vind ze ook allebei neit zo mooi. Het zijn niet echt modellen nu, maar van 4 jaar geleden. Ik vind dat metalen modellen erg oud maken en dat ben je helemaal niet! Waarom niet een leuk kunstof model? De brillenmode is dit najaar helemaal te gek! (ben zelf brildrager), waarom dan zo'n onhip model?
ik kan zeg maar niet een pagina verder klikken dus kan alleen 1e pagina lezen en de laatste als ik iets gepost heb raar sinds ze ofline zijn geweest...grrrr
nou prima, maar het past niet in de leuke collectie die nu in winkels ligt vind ik... En manlief en ik hebben beiden net een nieuwe dus weet wat er te koop is.
mijn man en verkoopster vonden nr 1 meteen super staan dat is het nieuwste GUCCI model heb heel veel modellen gepast ook de kunstof modellen die grof zijn maar die maakte me heel hard in mijn gezicht ik vond ze wel superleuk om te zien maar niet op mijn gezicht denk dat ik vanmiddag 100 brillen heb gepast. en soms wat je in je hoofd heb staat gewoon voor geen meter heb nu 2 modellen apart staan en donderdag worden mijn ogen gemeten en dan maak ik de keus