Ik heb mezelf opgegeven voor een online sport-programma. Je krijgt dan elke dag mail met inspiratie om gezond te eten en te sporten. En online hebben we een Facebook groep met allemaal andere dames die ook graag willen afvallen / betere conditie enz. Zijn er hier toevallig mensen die al ervaring hebben met het programma? Toen ik erover las dacht ik gelijk: dit zou wel iets voor mij kunnen zijn En kan eigenlijk niet wachten tot het begint dus ik ben gewoon benieuwd naar ervaringen
Het leek me wel interessant; totdat ik de prijzen zag. 130 - 225 euro vind ik persoonlijk een hoop geld voor iemand die in beginsel zegt: ga gezonder eten en ga 3x per week 20 minuten sporten. Dat zou de sportschool mij ook kunnen vertellen Het is de intrinsieke motivatie die ik in mezelf moet vinden en of die getriggerd wordt door middel van een facebookgroepje? Ik heb geen idee. Laat je me weten of het lukt? Ik sta er half-half open voor
Ik zal het je wel laten weten inderdaad Ja, het is een hoge prijs, maar ik weet niet.... Ik heb er een goed gevoel bij!!
Pittige prijzen ja en de sportschool zou mij dat nog niet eens moeten gaan vertellen. Met een beetje gezond verstand weet je zelf ook wel dat je gezond en gevarieerd moet eten en voldoende bewegen. Ik heb het zelf beetje bij beetje aangepakt. Eerst een goede regelmaat in eten krijgen, dan natuurlijk beter gaan doen qua goede voeding en daar voor zover mogelijk meer bewging bij. Nooit mezelf iets ontzegd, een afhaalpizza of biefstuk met roomsaus en frieten konden prima. Alleen dan de rest van de dag en dag erna bekijken.
Ik ben nu een weekje bezig. Pittige work-outs, veel interessante informatie. En vooral het idee dat je het met anderen samen doet (ondanks dat je elkaar via facebook op de hoogte houdt) werkt voor mij heel erg motiverend