help, bad drama

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door happymama, 1 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happymama

happymama Niet meer actief

mijn dochter van 2 en een half raakt helemaal over dr toeren als ze in bad moet.
    een week of 3 geleden had ze in bad gepoept en was dus helemaal over de zeik , heb haar eruitgehaald ff gevist en bad leeg en daarna ff gedouched.
    nu wil ze dus niet meer in bad . ze zegt ik wil douche nou ook prima wat mij betreft maar toch ook in de douche word ze helemaal histerich(hoe schrijf je dat haha )
    wat kan ik hier aan doen ???
    heb al uitgelegd dat als ze poept dat dat niet erg is en dat mama t schoonmaakt en er niks aan de hand is .

2. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    En als je haar iets vertrouwds mee in bad geeft bv een popje. Mijn dochter gaat graag in bad maar vindt het prachtig als haar Barbie mee mag

3. happymama

denk het niet ze heeft heel veel bad speeltjes die altijd mee gaan en ze vond t altijd super in bad en wilde er nooit uit .
    zelf haar ad speeltjes wil ze niet meer !!!!!

4. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Oei... dus happymama even niet zo happy...:D

Heb je al geprobeerd door mee te gaan in bad? Dus samen in bad en dat dan weer afbouwen...

5. happymama

Ja ook al maar t zelfde verhaal en dan krijsen.best lastig mijn zoontje ligt nog bestveel te slapen en hij word dan ook weer wakker

6. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Misschien moet je gewoon even geen bad doen en een paar weken alleen maar douchen. Op een gegeven moment zal ze het vergeten zijn en ineens weer in bad willen.

7. Dana

Dana Niet meer actief

Mijn dochtertje heeft dit ook gehad nadat ze in bad had gepoept, dit is vanzelf overgegaan, ik heb stug elke dag gevraagd of ze in bad wou, zo niet dan onder de douche, altijd een keuze uit 2 maar er MOEST wel 1 gekozen worden anders koos ik voor haar, op een dag wilde ze weer in bad.

8. Dana

Dana Niet meer actief

Dat is inderdaad heel lastig maar niet altijd te voorkomen ;)

9. happymama

ze heeft ook gewoon pech want dit zijn dingen die echt moetten , kan ze slechts niet mee douche of in bad doen , vind t alleen lastig voor me zoontje hij slaapt nu net weer en dadelijk is t weer krijsen......

10. happymama

heb de gouden tip gekregen . een zwem luier.
    altans dat denk ik . ga t vanavond proberen

11. happymama

helaas t heeft niet geholpen:(:(:(:x

Deel Deze Pagina