Mijn dochter heeft behoorlijk dikke billetjes en er zijn veel broekjes die ik niet over de bovenbeentjes krijg. Welke merken broeken zijn het meest geschikt in dit geval?
ik heb n jongen maar ik verteel wat ik vr mijn dikkerdje koop. esprit:super groot, basics van babywalz,cantimini,replay,name-it, dutch desing bakkery(enorm).het is altijd een probleem met dikke dijen en benen en vooral wanneer je baby ook lang is. dan is h&m bijvoorbeeld vaak te kort.je kunt ook n maat groter kopen bij h&M, mexx, 2 maten groter bij petit B.
hier hetzelfde probleem. Heel irritant is dat die dikke billen. Bij C&A koop ik nog wel eens goede broeken voor Owen. Dan wel in maat 104 anders dan past ie het ook niet. Babywalz heeft idd ook wel goede wijde broekjes. Alleen jammer dat dat alleen online is en je het nooit echt zeker kunt weten vantevoren hoe het broekje zit bij je kind
ik koop bijna uitsluitend op t internet...ik vind t juist makkelijker dat je thuis kunt uitproberen.in de winkel doet mijn jongen niet rustig om te passen etc.
Hoi, het is mij opgevallen dat Feetje kleertjes erg breed zijn... Mijn dochter van bijna twee (maar is wel erg smal!) draagt een rokje van Feetje in maat 68, dus wellicht even kijken?
inderdaad h&m (broeken passen mijn smalle dochter nooit), feetje valt ook heel breed en bakkaboe viel 9 van de 10 keer ook veel te breed bij mijn meisje. Dikker oppaskindje heeft ook veel van Z8 valt ook breed.
Ja Bakkaboe idd... daar draagt mijn oudste dochter nu een capri broek van in mt74 Bakkaboe verkopen ze bij Jola.
ik ga meestal naar h&m maar alsnog altijd even voelen en rekken aan de bovenkant. alsnog met sommige broeken moeite met bovenbenen en billen. eenmaal eroverheen dan zitten ze goed maar met aankleden wat minder fijn C&a moet ik altijd 1 of 2 maten groter kopen vergeleken met de h&m
Ik lees ff mee :d hier ook een meisje met dikke billen en een dikke buik... ze zit nu al in mt 74... :S
fee, pfff nu al in 74? Daar zit mn dochtertje nog niet in en dat gaat ook nog wel een tijdje duren denk ik... Hier ook lekkere dikke billetjes!!
Haha ja haar buik is heel bol en breed en de billen zijn ook lekker dik... Vooral rompertjes die kunnen anders niet meer dicht 3 rolletjes vet bij dr benen mja ze is niet veel te zwaar volgens cb... ze is nu 64 cm en 7600 gram ong..
Feetje zit wel veel verschil in! Ik heb twee broekjes van feetje in maat 74 en de ene past goed en de andere zakt gewoon van haar kont af, veel te breed dus.. Onze dochter is redelijk smal en lang en H&M, Esprit en Bakkaboe zijn veel te breed (en te kort)..