Welke broekjes vallen smal, jongen maat 80?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Micera, 3 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiwi2013

Kiwi2013 Actief lid

8 feb 2013
    269
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hetzelfde probleem hier! Breedte van 62/68 zou kunnen, maar voor de lengte echt 74 en bijna 80 nodig.
    Heb nu een broekje van de Jola. Wel helemaal aan moeten trekken, maar de pijpen vallen heel mooi smal!

2. Mamvk

Mamvk Fanatiek lid

29 sep 2013
    1.043
    0
    0
    Seven for all mankind

3. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Zojuist zijn twee nieuwe slimfit broekjes binnen gekomen van Name It. Ik heb expres een maat 74 besteld en een maat 80. 80 draagt hij nu al een tijdje als tops, maar broek maat 74 past perfect.

De tailleband moet ik nog een beetje aantrekken, maar dat is geen probleem en ziet er ook netjes uit door de elastiek. Er zit wel een vrij groot verschil in lengte tussen maat 74 en maat 80, dus maat 80 kan nog even in de kast blijven liggen.

De prijs was ook nog leuk, want ik had ze gevonden met 50% korting in een webshop.

Bedankt voor de goede tips. Ik ben blij dat ik nu voor het eerst goedpassende broeken heb gevonden :D

4. megacarls

megacarls Niet meer actief

Hier ook fan van de slim fit broeken van Name it.
    Hier ook slanke smalle kindjes.

5. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Hier past geen een broek goed helaas. Alle skinnys en slim fits al gehad. Ben al blij als de pijpen enigszins smal zijn waardoor ze bij hem gewoon vallen. En de bovenkant is helemaal aantrekken van de elastieken en hopen dat het blijft hangen. Heel irritant maar weinig aan te doen.
    Zwembroek pas hij nog in maar 68 terwijl hij 92 heeft van lange broeken 😣

6. AngeliquevD

2 okt 2013
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb laatst een spijkerbroekje gekocht bij de Zeeman, smal en lang. Voor nog geen 4 euro vind ik dat ook nog leuk om te kopen. Er zit een riem bij, blauw-wit gestreept.

Slim fit pasvorm helpt hier ook wel, in het begin lubbert het nog wat maar daar groeien ze ook wel in.

Succes!

7. kleinliefje

kleinliefje Niet meer actief

Hier fan van Mini & Maximus en Tumble n Dry. Wel wat duurder maar de kwaliteit is ook goed. Ik koop nu gewoon een paar goede setjes waar ze wat langer mee doen.

8. Cammy

Cammy Fanatiek lid

24 feb 2014
    1.905
    2
    38
    Zeeman heeft broeken die heel goed zitten bij mijn zoontje en die is ook lang en tenger. En ze kosten een prikkie!

Deel Deze Pagina