Mijn zoontje is heel erg smal en hij moet voor de lengte maat 74 hebben maar inbde taille eigenlijk 62 of 68 welke broekjes vallen smallen in de taille
Just small van de Jola valt met regelmaat erg smal uit. Ik heb een bredere knul en die past er maar zelden in.. En noppies valt smal..
C en à vind ik best smal uit vallen ik heb 2 jongens die erg sma zijn op de heupen voor al de jongste
is vooral een kwestie van naar het model kijken en niet online bestellen (of je moet een tip krijgen). Want alle genoemde merken hebben ook brede modellen die dus niet passen. Sowieso knoopsgatelastiek en dan nog goed kijken naar het model. Anders snoer je hem van boven aan en houdt je bij de heupen een halve broek over, echt geen gezicht! Zoon gaat hier richting 86, 80 past nog net, maar qua breedte past hij nog prima in 62/68 (draagt ook bijv onderbroeken in maat 50/56 en 62/68). En hij heeft just small, hema, v&d, noppies (past heel goed, maar is duur), beebies (valt ook tegen qua prijs), name it, c&a. Prenatal, zeeman en h&m hoef ik niet aan te beginnen bij hem. Hier is hij 85 cm en net 10 kg.
Hier ook een smal mannetje, bijna een jaar en qua broekjes nog in maatje 68! Name-it valt goed en Noppies ook. Wel wat duurdere merken, maar het is niet anders. Mexx broekjes zijn ook fijn. En vaak is dat ook gewoon in de opruiming te koop. Zeker omdat het duurdere merken zijn, kunnen ze er minder makkelijk vanaf komen. Joggingbroekjes van de Zeeman werken dan wel weer goed, maar dan een klein maatje kopen. Die broekspijpjes zijn lang, terwijl het van boven wel goed zit.