Ik heb een quinny buzz 3 uit 2011, maar de gordels van de buggy inzet zijn echt kort! Krijg haar amper dicht. Weet iemand hoe ik die moet verstellen? Snap er niks van hahaha
Helpt dit misschien: Quinny Buzz - YouTube Gaat ze er nu al in? Mijn dochter is ongeveer even oud als jouw dochter maar kan nog niet zelfstandig zitten. We wachten dus nog even met de buggy of kan deze ook rechtop? Mij. Dochter is klein van stuk dus ze past ook nog prima in de kinderwagenbak. Wel zit ik te denken om ook deze te nemen aangezien we al een quinny kinderwagen hebben.
Bij mijn quinny buzz zit er aan de achterkant van de zitting een rits. Daar zie je de gordels lopen en kan je ze verstellen.
Zal zo ff kijken! Ja ze kan minuutje los zitten, maar hij kan idd helemaal plat.. Kinderwgenbak wou echt niet meer, vond ze zelf heel naar ook terwijl ze niet heeel groot is. 68,8 cm..
Geen dank! Ik ga binnenkort ook even kijken. Mijn meisje was bij het vorige bezoek aan het cb (ca 2 weken geleden) 65 cm dus nog iets kleiner maar op een gegeven moment moeten wij er ook aan geloven natuurlijk. Hopelijk bevalt de buggy je goed.