Hier nog in spanning of de wijziging goed verwerkt is door de bd voor de kot. Er gaan 2 kinders naar het kdv vanaf 1 okt, en vanaf mei heb ik telkens te weinig ontvangen dus verwacht ook nog met terugwerkende kracht.. Snsbank niks dus!
Toevallig net een rekening over gemaakt, maar zag het er nog niet opstaan.. Ook snsbank.. Nu ben ik het vandaag ook niet per se nodig (rekening kdv gaat er eind van de week pas af) dus geen ramp
Ik heb het nu ook niet perse nodig, maar als het er niet op staat moet ik als een gek iets gaan regelen met het kdv.
oo en ik heb het over de zorgtoeslag/kindertoeslag (of hoe heet dat ook alweer?) wat ook op de 20e komt. ts je hebt het over de kinderopvangtoelag toch?
Ook hier zit ik te wachtten als het goed is krijg ik vandaag bijna 2000 euro Heb maanden zitten te wachtten belastingdienst heeft erg veel fouten gemaakt afgelopen maanden waardoor ik en geen huurtoeslag kreeg en geen kinderopvangtoeslag pff haha. Maar huur krijg ik deze maand weer niet was weer een fout komt als goed is volgende maand dan krijg ik zo'n 1500 euro en moet nog 1 maand kinderopvangtoeslag betaald gaan krijgen die kwam vandaag niet mee moest opnieuw een wijziging doorgevoerd worden ben benieuwd Heb abn staat nu nog niets op meestal pas na 15.00 uur
hier ook nog niet abn heb speciaal internetbankieren geopend om te kijken meestal is het bij abn na 3uur of na 6uur pas