Hallo allemaal! Dit wordt onze eerste lente/zomer met een dreumes (vorig jaar lag meneertje nog lekker op een kleed met wat speeltjes) en hij vindt het buiten heerlijk! Lekker steentjes verzamelen in een emmertje of beetje rondbanjeren achter een loopauto. Nu vraag ik me af wat jullie ervaring is over 'leuk' buitenspeelgoed. Wat was een hit bij jullie (klein en groot) en wat raad je af? We hebben nu alleen een schommel en een emmertje D), maar hier moet wel wat bij...alleen niet te veel, we hebben een redelijke tuin, maar een heel klein schuurtje En welke zandbak raden jullie aan/af? Ik begreep dat er nogal veel verschil zit tussen welke zandbakken echt waterdicht zijn bij regen? Ik hoor graag jullie ervaringen!! Liefs, LadyT
Wij hebben een zelfgemaakte zandbak en een schommel. Emmertje en schepje erbij. Een kleine bal. Ohja en wat zandbakvormpjes. Volstaat prima volgens dl. Ze vind het heerlijk om in de tuin rond te scharrelen.
Mijn zoontje is erg zielig, hij heeft een gewone stoffer en blik, loopfiets en een bal. Hij is er uren zoet mee. Dit jaar komt er een zandzak bij dan is de tuin vol
Glijbaantje (wel helpen met t gaan zitten wanneer hij op bovenste tree staat) Loopauto driewieler (trapt nog niet, stept met zn benen) neemt ook vaak autootjes mee naar buiten, speelt daarmee op de randjes. zandbak komt dit voorjaar nog
Wij hebben sinds een week zo'n blauwe schelp. Staat wel onder een overkapping, dus hoeft hier niet waterdicht te zijn. Verder een heel stuk gras (40m2), ballen en wat zandbakbenodigdheden. Komende maanden komt er een houten speelhuis met schommel en glijbaan bij. En in de zomer een zwembadje natuurlijk! Mijn zoontje is ook echt op buiten. Maar vind het ook heel fijn om gewoon een eind te lopen en alles te ontdekken wat er buiten is (eikels, blaadjes, vogels, auto's, paadjes)
Een klein gietertje en water is hier een succes. Vorige zomer heeft ze veel met de groene kruiptunnel van ikea gespeeld.
Hier een zand water tafel via marktplaats gekocht die mag ik vanavond gaan ophalen. Denk dat dat een groot succes is, verder een bobcart , een bal, een poppenwagen en uiteraard een zwembadje van de zomer.
Hier zijn heel wat schoenen versleten door zijn loopauto. Verder hebben wij de veelgenoemde schommel, glijbaan en zandbak. Oh ja, en een trampoline, echt een succes! En dan inderdaad een bal, wat schepjes en auto's erbij en meneer is tevreden.. Wij hebben een zandbak van de Gamma, waarvan de deksel ook de bankjes vormt. Deze is duidelijk niet waterdicht
Wij hebben: Zandbak met ontelbaar veel vormpjes, schepjes etc. Loopauto Loopfietsje (zo'n goedkope van 9,99 ofzo bij intertoys met 4 wieltjes, hoeft ze nog geen evenwicht te bewaren dus kunnen ze al heel snel) Bal (groot en klein) Glijbaantje (slechts 5euro van marktplaats) Autootjes En met lekker weer staat er ook altijd een bak water buiten. Met kwasten, en dan lekker de schutting en de schuur 'verven'