leuk buitenspeelgoed voor dreumes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door LadyT, 18 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyT

LadyT Fanatiek lid

10 jun 2011
    1.042
    1
    38
    Hallo allemaal!

Dit wordt onze eerste lente/zomer met een dreumes (vorig jaar lag meneertje nog lekker op een kleed met wat speeltjes) en hij vindt het buiten heerlijk!

Lekker steentjes verzamelen in een emmertje of beetje rondbanjeren achter een loopauto.

Nu vraag ik me af wat jullie ervaring is over 'leuk' buitenspeelgoed. Wat was een hit bij jullie (klein en groot) en wat raad je af?

We hebben nu alleen een schommel en een emmertje :)D), maar hier moet wel wat bij...alleen niet te veel, we hebben een redelijke tuin, maar een heel klein schuurtje ;)

En welke zandbak raden jullie aan/af? Ik begreep dat er nogal veel verschil zit tussen welke zandbakken echt waterdicht zijn bij regen?

Ik hoor graag jullie ervaringen!!

Liefs, LadyT

2. Leonike

Leonike Bekend lid

21 nov 2011
    521
    2
    18
    Wij hebben een zelfgemaakte zandbak en een schommel. Emmertje en schepje erbij. Een kleine bal. Ohja en wat zandbakvormpjes. Volstaat prima volgens dl. Ze vind het heerlijk om in de tuin rond te scharrelen.

3. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Mijn zoontje heeft een eigen veger! Hij vindt het geweldig, gezellig samen met papa vegen. ;)

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier vinden ze het geweldig om met een kwast en water bezig te zijn.

5. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.910
    3.935
    113
    Zandbak, absoluut!
    Daarnaast schommel en glijbaan.
    Duwfietsje, bal.

Oh en stoepkrijt!

6. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Mijn zoontje is erg zielig, hij heeft een gewone stoffer en blik, loopfiets en een bal. Hij is er uren zoet mee.
    Dit jaar komt er een zandzak bij dan is de tuin vol

7. Nyn

Nyn Fanatiek lid

14 jan 2013
    1.008
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    Water en zand. Zolang je dat faciliteert, kom je met gemak en een gelukkige dreumes de zomer door;)

8. miep84

miep84 Niet meer actief

Glijbaantje (wel helpen met t gaan zitten wanneer hij op bovenste tree staat)
    Loopauto
    driewieler (trapt nog niet, stept met zn benen)
    neemt ook vaak autootjes mee naar buiten, speelt daarmee op de randjes.

zandbak komt dit voorjaar nog :)

9. Koon

Koon Niet meer actief

Wij hebben sinds een week zo'n blauwe schelp. Staat wel onder een overkapping, dus hoeft hier niet waterdicht te zijn. Verder een heel stuk gras (40m2), ballen en wat zandbakbenodigdheden.
    Komende maanden komt er een houten speelhuis met schommel en glijbaan bij.
    En in de zomer een zwembadje natuurlijk!
    Mijn zoontje is ook echt op buiten. Maar vind het ook heel fijn om gewoon een eind te lopen en alles te ontdekken wat er buiten is (eikels, blaadjes, vogels, auto's, paadjes)

10. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
    Een klein gietertje en water is hier een succes. Vorige zomer heeft ze veel met de groene kruiptunnel van ikea gespeeld.

11. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.138
    8.869
    113
    Zandbak met speelgoed
    Schommel
    Fietsje/loopfiets/kar
    Stoepkrijt

En zomers natuurlijk een zwembadje. :)

12. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Hier een zand water tafel via marktplaats gekocht die mag ik vanavond gaan ophalen. Denk dat dat een groot succes is, verder een bobcart , een bal, een poppenwagen en uiteraard een zwembadje van de zomer.

13. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Hier zijn heel wat schoenen versleten door zijn loopauto. Verder hebben wij de veelgenoemde schommel, glijbaan en zandbak. Oh ja, en een trampoline, echt een succes! En dan inderdaad een bal, wat schepjes en auto's erbij en meneer is tevreden..

Wij hebben een zandbak van de Gamma, waarvan de deksel ook de bankjes vormt. Deze is duidelijk niet waterdicht :)

14. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Wij hebben:
    Zandbak met ontelbaar veel vormpjes, schepjes etc.
    Loopauto
    Loopfietsje (zo'n goedkope van 9,99 ofzo bij intertoys met 4 wieltjes, hoeft ze nog geen evenwicht te bewaren dus kunnen ze al heel snel)
    Bal (groot en klein)
    Glijbaantje (slechts 5euro van marktplaats)
    Autootjes

En met lekker weer staat er ook altijd een bak water buiten. Met kwasten, en dan lekker de schutting en de schuur 'verven'

15. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Weet iemand waar je een bezem setje kan kopen voor een dreumes?
    Met veger en blikje etc.

16. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.614
    1.155
    113

intratuin zowiezo... maar denk bij speelgoedzaken ook wel.. en misschien de action/blokker ook wel!

Deel Deze Pagina