Ik heb een Veet Easywax (elektrische roller) gekocht. Ik heb nog nooit mijn benen gewaxt en mijn vraag is : na hoeveel dagen (ongeveer) zijn de haartjes lang genoeg?
ligt er een beetje aan hoe snel het groeit bij je. ik laat het altijd waxen en dan moeten de haren wel lang zijn na ongeveer een week zijn ze bij mij lang genoeg
Ik dacht dat er iets in de verpakking zat om ze te meten als ik het me goed herinner... Volgens mij moeten ze 1,5 mm zijn. Ik heb hem ook gehad, 1x geprobeerd maar deed echt zooooooveel pijn dat ik hem gelijk weer weggegooid heb. Dus succes
Ja er staat wel op hoelang de haartjes moeten zijn maar ik heb geen idee na hoeveel dagen dat is Mijn buik zit nu aardig in de weg dus ik moet wel waxen haha.
Offtopic Lady lees ook even dat haar kleintje met 27 weken is geboren. ontopic Waxen volgens mij ook 1.5 mm Bij mij duurt dat ongeveer 2 weken.
De haartjes moeten toch wel redelijk lang zijn, als je wilt dat hij echt goed onthaard. Ik vind het wel ideaal, ze blijven echt lang weg. wat ik wel jammer vind is dat het nooit helemaal super glad is, omdat je altijd wat haartjes hebt die net te kort zijn oja, en de eerste keer is inderdaad wat pijnlijk, maar dat wordt echt steeds minder
Bedankt voor de reacties. Ik vind het wat minder om anderhalve week met stoppelbenen rond te moeten lopen haha, ik dacht echt dat het met een paar dagen wel lang genoeg was..
scheelt dat het nu winter is dan merk je het alleen zelf en je man natuurlijk, als je het regelmatig waxt komt het wel minder terug en de haren worden zachter dus geen vervelende stoppels meer